کد خبر : 1645646 | 03 آبان 1398 ساعت 21:21 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

تراشتگن: حذف مقابل رم و لیورپول تاکتیکی نبود

مارک آندره تراشتگن، دروازه بان آلمانی بارسلونا در مورد حذف این تیم در سالهای اخیر از لیگ قهرمانان صحبت کرد.

تراشتگن: حذف مقابل رم و لیورپول تاکتیکی نبود

به گزارش "ورزش سه"، آبی اناری ها در دو فصل اخیر لیگ قهرمانان در شرایطی در مراحل پایانی برابر رم و لیورپول حذف شده اند که در هر دو دیدار، در بازی رفت موفق به کسب پیروزی های پرگلی شده بودند. مارک آندره تراشتگن مدعی شد دلیل این دست از شکست ها مسائل روانشناسی بوده و ممکن است در آینده نیز این اتفاقات برای بارسلونا تکرار شود.

 

1446187

 

مارک آندره تراشتگن گفت: "این نتایج به واسطه مسائل تاکتیکی رقم نخورده بود و به نظر من ریشه آن مسائل روانشناسی بوده است. باید به طور عمیق به آن موضوعات روانشناسی نگاه کرد و به همین دلیل من هرگز نمی گویم که این اتفاقات دیگر نمی تواند برای بارسلونا یک بار دیگر هم تکرار شود. در این دیدار همه ما انگار منجمد شده بودیم و هیچ توضیحی در مورد این شکست ها وجود ندارد."

 

مارک آندره تراشتگن همچنین درباره رابطه خود با مانوئل نویر و اتفاقات و جنجال های اخیر گفت: "ما هر دو بازیکنانی حرفه ای هستیم. ما می توانیم صرف نظر از جاه طلبی های هر بازیکنی، در مورد همه چیز با هم صحبت کنیم.

 

دوران حضور در بارسلونا؟ من می خواهم در ترکیب بارسلونا حضور مثبتی داشته باشم و می خواهم به سبک بازی کمک کنم. کسب عناوین اهمیت زیادی دارند زیرا خاطرات شیرین دوران بازی کردن در یک تیم به شمار می آیند."

دیدگاه‌ها