کد خبر : 1645649 | 03 آبان 1398 ساعت 21:19 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

تغییرات فرکی برای برد بزرگ جواب داد

حسین فرکی بعد از شکست هفته گذشته مقابل پرسپولیس، اینبار به یک پیروزی بزرگ شاید به قیمت بقایش روی نیمکت پیکان دست یافت.

تغییرات فرکی برای برد بزرگ جواب داد

به گزارش "ورزش سه"، پیکان که همچنان یکی از پرنوسان ترین تیم‌های لیگ محسوب می‌شود، بعد از دو شکست مقابل نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس، اینبار در خانه به منصوریان و تیمش رحم نکرد و به یک پیروزی ارزشمند برای صعود در جدول لیگ برتر دست یافت.

 

حسین فرکی که پیش از هفته هشتم با دستیابی به تنها یک پیروزی در لبه تیغ قرار داشت و انتقادات زیادی نسبت به عدم روند نتیجه گیری این تیم وجود داشت، در جدال با ذوب آهن تغییرات ویژه‌ای در ترکیب تیمش داشت که از جمله آن می‌توان به اعتماد دوباره به ماهان رحمانی اشاره کرد. پیکان که در هفته‌های گذشته با ترکیب امیرحسین کریمی، سعید واسعی، جلال الدین علی محمدی و حسین پورامینی به میدان می‌رفت، اینبار ماهان رحمانی را به خط میانی تیمش اضافه کرد تا در این پست بتواند ابتکار عمل را از ذوب آهن و مهره‌های تکنیکی‌اش بگیرد.


رحمانی که در فصل گذشته یکی از مهره‌های ثابت و تاثیرگذار پیکان محسوب می‌شد، در فصل جاری از سوی حسین فرکی کمتر مورد استفاده قرار گرفته بود و اینبار اما شانس بازگشت به ترکیب را در روز پیروزی شیرینش به دست آورده و توانست رضایت کادرفنی را نیز جلب کند.


رحمانی که در جریان جام حذفی که با پیروزی تیمش نیز همراه بود در ترکیب اصلی حضور یافته بود، امیدوار است اکنون با نمایش موفقی که از خود برابر ذوب آهن به جا گذاشته، بتواند بار دیگر شانس بازگشت به ترکیب و تفکرات حسین فرکی را به دست بیاورد و باید دید سرمربی خودروسازان اینبار چه تدابیری در هفته آتی در نظر خواهد داشت.

دیدگاه‌ها