کد خبر : 1645653 | 03 آبان 1398 ساعت 21:20 | 154K بازدید | 0 دیدگاه

تیم هوادار، تهاجمی‌تر از تیم استراماچونی

گزارش: 90 دقیقه حمله به مدیرعامل استقلال

یکی از شعارهای حاشیه‌ای بازی «هوادار باغیرت» بود؛ شعاری برای از دست نرفتن تمرکز هواداران استقلال در حمله به مدیرعامل تیمشان!

گزارش: 90 دقیقه حمله به مدیرعامل استقلال

به گزارش "ورزش سه"، برق رفتگی در میانه دیدار استقلال و پارس جم، یک بدشانسی مضاعف برای مدیرعامل استقلال بود؛ امیرحسین فتحی که کسی نمی‌داند اگر در ورزشگاه بود تا کدام دقیقه می‌توانست در برابر فریادهای هماهنگ هواداران استقلال که به «حیا کن، رها کن» ختم می‌شد، مقاومت کند.

 

امیرحسین فتحی یک سال و چند ماه پس از حضور در پست مدیریت عامل استقلال، حالا با فضای تلخ و جدی مواجه است. هوادارانی که در استادیوم ها حضور فعال دارند و یکصدا علیه او شعار می‌دهند. اگرچه استقلال به شرایط مطلوب برگشته و با پیروزی های پیاپی امید را در دل هوادارانش زنده کرده، اما امروز طرفداران استقلال که از قبل قرار گذاشته بودند علیه امیرحسین فتحی شعار بدهند، حتی بعد از گل های به ثمر رسیده توسط بازیکنان نیز دست از شعار دادن برنداشتند و اتفاقا در حین شادی گل یادشان نرفت که به محاکمه مدیرعامل تیمشان ادامه دهند.

آن ها آنقدر به این کار اصرار کردند که حتی پیمان یوسفی گزارشگر شبکه سه نیز نتوانست نسبت به این شعار بی تفاوت باشد و گفت که هواداران استقلال فتحی را مورد تفقد خود قرار می‌دهند!

 

با این شعارها و مخالف خوانی های یکسره و در شرایطی که مشاور تازه منصوب شده فتحی که عامل بخشی از این اتحاد علیه مدیرعامل استقلال است، در ورزشگاه حضور داشت، مشخص نیست که مدیرعامل ابی پوشان چه آینده ای را برای خود متصور است.

او البته قبل تر نشان داده که اهل کناره گیری و استعفا نیست و به گفته خود قصد دارد با قدرت در پست خود بایستد و ادامه دهد و علیه تحرکات بیرونی بایستد اما وقتی شما هدف جمعی هوادارانی باشید که در یک روز جمعه در طبقه اول ورزشگاه نشسته و یک‌سره علیه شما شعار می‌دهند، نمیتوانید با اطمینان از آینده شغلی خود صحبت کنید. به خصوص که اینجا استقلال است؛ تیمی با مدعیان مدیریت و هواداران عاصی از نتایج این چند سال که ظاهراً بودن فتحی مطلوب بخش عملگرایشان نیست.

 

پس استقلال پارس جم را این چنین به خاطر بیاوریم؛ روزی که هواداران در شورش علیه مدیرعامل، کم نگذاشتند.

دیدگاه‌ها