کد خبر : 1645662 | 03 آبان 1398 ساعت 21:47 | 92.2K بازدید | 0 دیدگاه

استراماچونی: این تازه آغاز سفر ما است

سرمربی استقلال می گوید مشکلات این تیم باعث شده او نتواند ترکیب اصلی خود را پیدا کند.

استراماچونی: این تازه آغاز سفر ما است

به گزارش "ورزش سه"، آندره‌آ استراماچونی به روزهای شیرین خود در لیگ برتر و فوتبال ایران رسیده و بعد از کسب سومین برد متوالی در لیگ حالا با آرامش بیشتری نشست های خبری را سپری می کند. سرمربی استقلال با حضور در نشست خبری بعد از دیدار با پارس جنوبی درباره حضور داریوش شجاعیان گفت: شخصا از داریوش شجاعیان درخواست کردم در نشست خبری حاضر شود تا به او انرژی بدهیم و از طرف همه بازیکنان، کادرفنی و بقیه اعضا این کار را انجام دهم. شاید شما ندانید که شجاعیان چه شرایط سختی دارد اما من این را درک می کنم. رختکن استقلال همیشه در کنار داریوش است؛ نه به دلیل موضوعات فنی بلکه به دلیل شخصیت خوب این بازیکن. شجاعیان توقع نداشت من او را دعوت کنم و به همین دلیل به موهای خود نرسیده است.


وی در ادامه درباره سبک بازی آبی ها و تغییرات این تیم بعد از گل دوم، تصریح کرد: امروز استقلال نمایش خوبی داشت. تنها تیمی هستیم که در 8 روز سه دیدار داشتیم. ما دو موقعیت خیلی خوب برای گل سوم داشتیم و در 15 دقیقه آخر نیز با 10 بازیکن بازی کردیم. مشکلی برای دو قلوی فرشید باقری پیش اومد و ریگی نیز در دفاع چپ حضور داشت. به بازیکنانم برای نمایش شجاعانه تبریک می گویم.


سرمربی استقلال در واکنش به ضعف خط دفاع این تیم روی ضربات ایستگاهی تصریح کرد: ما باید پیشرفت کنیم. این تازه شروع سفر ما با تیم است، اما این برای من سخت است که بخواهم یک ترکیب را پشت هم داشته باشم زیرا همیشه مشکل داریم. امروز ما دو بازیکن را برای توپ های بلند نداشتیم؛ روزبه چشمی و سیاوش یزدانی. می دانستیم پارس جنوبی بازیکنان خوبی دارد که از کناره ها ارسال می کنند اما ما برای سومین دیدار کلین شیت کردیم و باید به همین شکل شرایط را ادامه دهیم و وضعیت را بهتر کنیم.

دیدگاه‌ها