کد خبر : 1645679 | 03 آبان 1398 ساعت 22:20 | 33.2K بازدید | 0 دیدگاه

منصوریان: دقت کافی نداریم و فرصت ها از دست می روند

به بازیکنانم گفتم بالاتر از سیاهی رنگی نداریم

سرمربی ذوبی ها می گوید ما حتی در بازی های بزرگ هم می توانیم به راحتی برای خودمان موقعیت درست کنیم اما نمی توانیم از آنها استفاده کنیم.

به بازیکنانم گفتم بالاتر از سیاهی رنگی نداریم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان پس از پایان دیدار تیم های ذوب آهن و پیکان در نشست مطبوعاتی به صحبت پرداخت. او درباره این دیدار گفت: سلام و خسته نباشید به همه دوستان، به آقای فرکی هم این پیروزی را تبریک عرض می کنم. درباره بحث فنی بازی باید بگویم این دیدار یکی از بهترین بازی هایی بود که در هشت هفته اخیر بازیکنان تیم به نمایش گذاشتند. از نظر مالکیت توپ و میدان تیم ما از همان اولین دقیقه توانست خودش را نشان دهد و حاکم میدان باشد.

 

او در این باره ادامه داد: برخلاف روند بازی ما بر اساس یک اشتباه گل اول بازی را دریافت کردیم. در نیمه دوم هم بر اثر یک اشتباه فردی دیگر دومین گل را دریافت کردیم. ما دو مبحث برای این بازی داشتیم، یکی بحث روحی و روانی بود که پس از باز شدن دروازه مان باعث شد تا بازیکنان ما به هم بریزند و یکی هم بحث دقت خط آتش تیم ماست.

 

منصوریان ادامه داد: ما برابر همه تیم هایی که بازی کردیم چندین موقعیت گل داشتیم. حتی برابر تیم هایی مانند استقلال و تراکتور و سپاهان و ... ما توانستیم به راحتی موقعیت گل به دست بیاوریم. ما شانس های خوبی در خط آتش به دست می آوریم اما دقت کافی را نداریم و این هم فقط به بازیکنان خط حمله ما برنمی گردد چون همه بازیکنان تلاش می کنند موقعیت به دست بیاورند و گلزنی کنند.

سرمربی ذوبی ها در ادامه گفت: ما توانستیم برای دیدار امروز بحث روحی و روانی بعد از پذیرفتن گل را از بین ببریم اما فرصت های فراوانی داشتیم و با بدشانسی و بی دقتی آنها را از دست می دادیم. من در رختکن هم به بازیکنانم گفتم نمی توانم از بازی خوبتان چشم پوشی کنم.

او ادامه داد: الان باید از مدیرعامل تیم مان عذرخواهی کنم. آقای محمدی سه چهار روز پیش از بازی با پدیده از من حمایت صددرصد کردند و به خوبی می دانم که چقدر تحت فشار قرار گرفتند. شبانه روز هم کار می کنند تا این تیم از فشار خارج شود.

منصوریان درباره خروج تیم از بحران گفت: امیدوارم برای بازگشت تیممان دیر نشده باشد. ما سال قبل هفته هجدهم بلند شدیم اما امیدوارم امسال شرایط برای بازگشت ما به لیگ دیر نشود. ما چند جوان و چند بازیکن باتجربه بسیار خوب داریم. از مدیرعامل و رئیس کارخانه عذرخواهی می کنم. ما یک خانواده، یک تیم هستیم. ایشان مانند یک برادر از صبح کنار ما بودند.

او درباره بازیکنان تیمش نیز گفت: من نمی توانم از بازی خوب مدافعان و هافبک های خودمان بگذرم اما دو اشتباه مهلک به تیم ضربه زد. یک زمانی است که ما نمی توانیم خلق موقعیت کنیم. در آن صورت دردی ندارد اما وقتی موقعیت های بسیار خوبی به دست می آوریم و نمی توانیم از آنها استفاده کنیم به هم می ریزیم.

 

منصوریان ادامه داد: الان همه بازیکنان نگران این هستند که چه شده که ما این گونه شده ایم اما من به آنها گفتم از سیاهی که دیگر رنگی بالاتر نداریم. به هرحال ما مسیری جز مبارزه نداریم. در مجموع به پیکانی ها تبریک می گویم اعتراضی هم به نوع بازی آنها ندارم حالا چه عقب بازی می کردند چه جلو! به هرحال آنها به امتیازی که می خواستند رسیدند اما ما مشکل جدی در دقت برای زدن ضربات پایانی داریم.

سرمربی ذوبی ها درباره داوری دیدار نیز گفت: درباره داوری هم باید به اشکان خورشیدی تبریک می گویم. او با آرامش داوری می کرد و خیلی باشخصیت و مودب داوری می کند. من کیف کردم که مجموعه او را دیدم. آخر بازی هم رفتم برای خسته نباشید گفتن اما فکر می کرد من می خواهم اعتراض کنم. به هرحال او و تیمش عالی داوری کردند. کمک داور سمت من یعنی آقای میرزابیگی فوق العاده بود و به خوبی از پس صحنه ها برآمد.

او در این باره ادامه داد: چون بازی امروز بازی را باختیم می خواهم همه دوستان یادشان باشد. ما به دو دلیل احترام ویژه به داوری می گذاریم. اول اینکه از نظر ساختاری اخلاقی ماست و دوم هم اینکه ما به هیچ عنوان حق اعتراض به داوری نداریم چرا که مدیرعامل باشگاه ما خودش داور بود و همه صحنه های مهم بازی ها را تجربه کرده است. او خودش می داند داور چقدر مظلوم است. من به اشکان خورشیدی تبریک می گویم او خیلی خیلی خوب توانست داوری کند. قضاوت آنها باعث شد تا ما دغدغه ای در بازی و از قضاوت نداشته باشیم.

 

منصوریان در پایان درباره صحنه مشکوک به پنالتی هم گفت: درباره صحنه مشکوک به پنالتی هم باید بگویم من ندیدم ولی چیزی که پرسیدم دوستان گفتند مشخص نیست اما هر چه که بود نمی توانم داوری بازی را که به این خوبی قضاوت کرد تنها برای یک صحنه که آن هم شاید درست نباشد زیر سوال ببرم.

 

دیدگاه‌ها