کد خبر : 1645727 | 04 آبان 1398 ساعت 08:50 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

میلیچ و روزهای دور از ترکیب استقلال

یکی دیگر از خریدهای خارجی استقلال در تابستان همچنان روزهای دور از ترکیب اصلی را تجربه می کند.

به گزارش "ورزش سه"، طرفداران آبی ها کم در این سال ها خاطره تلخ از خریدهای خارجی ندارند. فصل گذشته از شش خرید خارجی که بار مالی سنگینی روی دست باشگاه گذاشت شاید با ارفاق بتوان گفت یک یا دو بازیکن بودند که انتظارات را برآورده کردند و مابقی تنها فشار مالی مضاعفی به استقلال وارد و خزانه بحران زده باشگاه را خالی کردند.


در شرایطی که امسال انتظار می رفت با وسواس بیشتری خریدهای خارجی انجام شود اما باز هم این خریدها نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. یکی از آنها هروه میلیچ کروات است، مدافع چپی که با سابقه سال ها بازی در تیم های بزرگ اروپا به خصوص در ایتالیا، امید می رفت مشکلات جناح چپ استقلال را برطرف کند اما ...


میلیچ که یک بار هم پایش به گلزنی برای استقلال باز شد این روزها دور از ترکیب اصلی تنها از روی نیمکت نظاره گر بازی های این تیم و رقیب جوانش میلاد زکی پور است. عدم آمادگی و انگیزه مناسب باعث شد تا استراماچونی که خود شخصا دستور خرید میلیچ را صادر کرد با وجود نمایش نه چندان مطلوب زکی پور باز هم این بازیکن را به ستاره کروات ترجیح بدهد تا میلیچ این گونه اوقات خود را گرمکن به دوش روی نیمکت بگذراند.
عکس؛ امیرحسین خیرخواه

 

 

دیدگاه‌ها