کد خبر : 1645739 | 04 آبان 1398 ساعت 09:11 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

طیبی: تفکر ما نباختن نیست، برد است

کاپیتان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می گوید تیمشان برای کسب سه امتیاز به مصاف فولاد در بازی آینده خود خواهد رفت.

طیبی: تفکر ما نباختن نیست، برد است

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان موفق شد تا در هشتمین دیدار خود در لیگ نوزدهم، باز هم شکست نخورد. شاگردان تارتار در تبریز برابر ماشین سازی به تساوی  بدون گل رسیدند.

 

محمد طیبی در گفت و گو با خبرنگار ما، درباره وضعیت تیمشان و بازی با ماشین سازی گفت: با توجه به تغییر آب و هوایی می دانستیم بازی سختی داریم، تیم ماشین سازی همیشه در خانه خوب بازی می کند و سخت امتیاز از دست می دهد. خدا را شکر که دست پر به مسجدسلیمان باز می گردیم و برای بازی بعدی تلاش می کنیم.

 

وی همچنین افزود: تفکر تیم ما نباختن نیست بلکه بردن است، ما برای پیروزی در همه بازی ها به میدان می رویم و فکر می کنم می توانستیم در این دیدار اگر از موقعیت های طلایی خود بهترین استفاده را می کردیم پیروز شویم. تساوی در تبریز نتیجه خوبی است و ما برای بازی بعد آماده می شویم.

 

طیبی در انتها درباره بازی با فولاد نیز گفت: بازی سختی خواهد بود و فولاد نیز تیم خوبی در این فصل نشان داده و جایگاه این تیم بیانگر همه چیز است. خدا را شکر هر سه تیم خوزستانی توانسته اند نتایج خوبی بگیرند، اما این بازی شرایط خاص خودش را دارد و ما برای برد به میدان می رویم. قطعا هواداران مارا در این بازی تنها نخواهند گذاشت و با کمک آنها برای سه امتیاز می جنگیم.

 

دیدگاه‌ها