کد خبر : 1645742 | 04 آبان 1398 ساعت 09:20 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

راجرز: به مربی لستر بودن افتخار می‌کنم

برندن راجرز، سرمربی لستر بعد از پیروزی 9-0 تیمش مقابل ساوتهمپتون از نمایش لستر که آن را بی‌رحمانه خواند تمجید کرده و گفت به کسب این نتیجه توسط تیمش افتخار می‌کند.

راجرز: به مربی لستر بودن افتخار می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، لسترسیتی دیشب در هفته دهم لیگ برتر در زمین ساوتهمپتون به دیدار این تیم رفت و در یک بازی خارق‌العاده موفق شد ساوتهمپتون را در خانه‌اش با نتیجه 9-0 در هم بکوبد. برندن راجرز سرمربی لستر که تیمش با این پیروزی با 20 امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی به رتبه دوم جدول صعود کرده از نمایش تیمش به عنوان عملکردی بی‌رحمانه یاد کرد و بازیکنانش را ستود.

 

1446311

 

روباه‌ها که از دقیقه 12 و با اخراج رایان برتراند بازیکن ساوتهمپتون در مقابل تیمی 10 نفره بازی می‌کردند نیمه اول را 5-0 به سود خود پایان داده و در نهایت 9-0 به پیروزی رسیدند. جیمی واردی و آیوز پرز دو بازیکن لستر در این بازی موفق به هت‌تریک شدند.

 

برندن راجرز بعد از کسب این نتیجه خارق‌العاده توسط تیمش به خبرنگاران گفت:" من از عملکرد تیمم خیلی راضی بودم. ما امروز گ لهای فوق‌العاده‌ای زدیم و به شدت برای گلزنی عطش داشتیم. از نحوه عملکرد دفاعی تیمم هم خیلی راضی بودم و از اینکه لستر در بازی این قدر بی‌رحم بود واقعا لذت بردم. از اینکه مربی چنین تیمی هستم به خودم افتخار می‌کنم".

 

سرمربی لستر در ادامه گفت:" قصد ما این بود که مالکیت توپ را به سرعت پس بگیریم و دوباره حمله کنیم. یکی از نشانه‌های تیم های خوب این است که به حریف اجازه بازی‌سازی نمی‌دهند و ما در نیمه دوم این طور بودیم. ما بی‌رحم و ساده بازی کردیم. در حالی که وقتی شما با این اختلاف از حریف جلو هستید ممکن است کند شوید و تمرکزتان را از دست بدهید. ولی یک تیم برای اینکه تیمی درجه‌ یک باشد باید فرصت‌طلبی و دقت در تبدیل فرصت‌ها را داشته باشد".

 

دیدگاه‌ها