کد خبر : 1645746 | 04 آبان 1398 ساعت 10:00 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

عذرخواهی سرمربی ساوتهمپتون پس از شکست تاریخی

سرمربی ساوتهمپتون هاسن‌هوتل به خاطر شکست 9-0 تیمش مقابل لستر عذرخواهی کرد و گفت مسئولیت این شکست سنگین را 100درصد به عهده می‌گیرد.

عذرخواهی سرمربی ساوتهمپتون پس از شکست تاریخی

به گزارش "ورزش سه"، رالف هاسن‌هوتل سرمربی ساوتهمپتون که تیمش دیشب در هفته دهم لیگ برتر در خانه خود در مقابل لستر با نتیجه 9-0 در هم کوبیده شد به خاطر این شکست عذرخواهی کرد و گفت 100درصد مسئولیت این باخت سنگین را به عهده می‌گیرد.

 

1446317

 

ساوتهمپتون که در دقیقه 12 بازی رایان برتراند بازیکن خود را اخراج شده دید و حدود هشتاد دقیقه ده نفره در مقابل لستر بازی کرد، در همان 19 دقیقه اول سه بار دروازه‌اش فرو ریخت. ساوتهمپتون با این شکست به دلیل تفاضل گل پایین در منطقه خطر سقوط قرار گرفته. شاگردان هاسن‌هوتل از ماه آوریل تا کنون نتوانسته‌اند در خانه به پیروزی دست یابند.

 

هاسن‌هوتل در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" امشب یکی از آن شب های سخت بود. عملکرد ما فاجعه بود و من باید به خاطر آن عذرخواهی کنم و مسئولیت 100درصد را به عهده بگیرم".

 

سرمربی ساوتهمپتون در ادامه گفت:" هیچوقت ندیده بودم تیمی این طور عمل کند. تیم ما برای هیچ چیز نمی‌جنگید. تماشای عملکرد تیم ما در این بازی وحشتناک بود و کسانی که در ورزشگاه ماندند تا این بازی را تماشا کنند هواداران واقعی این باشگاه هستند. من گفته بودم که باید تا آخرین دقیقه بازی کنیم ولی می‌توانم درک کنم که چرا هواداران ما استادیوم را ترک کردند. باید همه دست به دست هم بدهیم و برای فراموش کردن و جبران این اتفاق هر کاری در توان‌مان است انجام بدهیم".

 

دیدگاه‌ها