کد خبر : 1645755 | 04 آبان 1398 ساعت 10:20 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی ساوتهمپتون، اولین قربانی تحقیر در سنت‌مری؟

دیلی میل مدعی شد باشگاه ساوتهمپتون بعد از شکست 9-0 این تیم مقابل لستر که دیشب اتفاق افتاد سرمربی خود رالف هاسن‌هوتل را اخراج خواهد کرد.

سرمربی ساوتهمپتون، اولین قربانی تحقیر در سنت‌مری؟

به گزارش "ورزش سه"، ساوتهمپتون دیشب در هفته دهم لیگ برتر در خانه خود استادیوم سنت مری مقابل لستر قرار گرفت و در این بازی با شکست سنگین و تاریخی 9-0 به کار خود پایان داد. روزنامه انگلیسی دیلی میل امروز گزارش داد که یکی از اولین تبعات این شکست اخراج رالف هاسن‌هوتل سرمربی ساوتهمپتون خواهد بود و این باشگاه برای اخراج سرمربی خود آماده می‌شود.

 

1446330

 

هاسن‌هوتل که تیمش در شروع فصل جاری لیگ برتر نتایج ضعیفی به دست آورده تا پیش از بازی دیروز هم به شدت تحت فشار قرار داشت. حالا دیلی‌میل به نقل از منابع نزدیک به باشگاه گزارش داد که شکست تحقیرآمیز دیشب کاسه صبر مدیران ساوتهمپتون را لبریز کرده و آنها امروز لیستی از مربیان مد نظر خود برای جانشینی این مربی اتریشی را آماده کرده‌اند.

 

ساوتهمپتون در حال حاضر تفاضل گل منفی 15 دارد و به دلیل همین تفاضل گل در منطقه خطر سقوط جدول لیگ برتر قرار گرفته است. ناتوانی ساوتهمپتون در ثبت کلین‌شیت در فصل جاری مدیران باشگاه را نگران باقی ماندن تیم‌شان در لیگ برتر کرده و آنها را به فکر تعویض سرمربی انداخته است.

 

ساوتهمپتون در فصل جاری از ده بازی خود تا اینجا تنها در دو مسابقه پیروز شده و گفته می‌شود حتی بازیکنان ساوتهمپتون در رختکن این تیم نسبت به بعضی روش های تاکتیکی هاسن‌هوتل اعتراض کرده‌اند.

 

دیدگاه‌ها