کد خبر : 1645771 | 04 آبان 1398 ساعت 11:21 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

روز سخت داور جوان در نقش جهان

توقف صدرنشین در نقش جهان با حواشی و اعتراضات فراوانی توام بود تا داور جوان این بازی یکی از سخت ترین روزهای خود را تجربه کند.

روز سخت داور جوان در نقش جهان

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در روزی که طرفدارانش به تصور یک برد آسان و راحت به نقش جهان آمده بودند تا اختلاف شان در صدر جدول با رقبا به حداکثر برسد مقابل سایپایی متوقف شدند که هفته قبل در خانه با چهار گل به استقلال باخته بود. این تساوی روی کاغذ کم از شکست برای زردپوشان و امیر قلعه نویی نداشت چون با توجه به تعویق جدال شهرخودرو با گل گهر حالا صدرنشینی آنها در معرض خطر قرار گرفته است.


قضاوت سپاهان با سایپا اما با صحنه های بسیار زیادی توام بود تا علی صفایی داور جوان روز بسیار سختی را در نقش جهان تجربه کند. از اعتراضات امیر قلعه نویی در کنار خط طولی زمین گرفته که در چند صحنه باعث ورود داور به ماجرا و تذکر جدی به سرمربی سپاهان شد گرفته تا مردود اعلام کردن گل امید نورافکن و مدیریت درگیری های داخل زمین بازیکنان دو تیم کار را برای او حسابی دشوار کرده بود.


جالب این که در پایان این بازی امیر قلعه نویی با اشاره به نادیده گرفته شدن یک پنالتی برای سپاهان دوباره مسائل داوری داخل زمین را به رخ کشید تا بلکه دو امتیاز از دست رفته خانگی به این شکل توجیه شود. اما هر چه بود علی صفایی داور مصاف سپاهان با سایپا یکی از سخت ترین تجربیات خود در این فصل را در نقش جهان پشت سر گذاشت.

 

1446366

 

1446362

 

1446364

 

1446363

دیدگاه‌ها