کد خبر : 1645785 | 04 آبان 1398 ساعت 12:04 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

شهابی که به نساجی اجازه پیروزی نداد

نساجی در بازی با فولاد ارایه گر فوتبال قابل توجهی بود. با این حال روی ضربه سر احمد عبدالله زاده پیش تاخته بازی را با یک گل واگذار کرد.

شهابی که به نساجی اجازه پیروزی نداد 

به گزارش "ورزش سه"، در این بازی نساجی به خوبی بازی فولاد را اداره کرد و در چند صحنه صاحب موقعیت های خوبی برای رسیدن به گل شد اما شهاب گردان دروازه بان فولاد با سیوهای خوبی که داشت به شاگردان رضا مهاجری اجازه پیروزی نداد. در حالی که آنها بعد از شکست 4-0 در برابر تراکتور به پیروزی در این بازی نیاز مبرم داشتند. 

 

علیرضا حقیقی که به دلیل نداشتن کارت بازی نتوانست در ترکیب نساجی قرار بگیرد در این بازی شاهد حضور نیما میرزازاد در ترکیب تیم نساجی بود. این دروازه بان جوان با وجود اشتباهاتی که در بازی با تراکتور داشت در این بازی روی گل خورده مقصر نبود و شاید هم کمی بدشانسی آورد که در دقایق پایانی بازی احمد عبدالله ضربه را به جایی زد که قابل مهار نبود. 

 

 

طبیعی بود رضا مهاجری در پایان بازی از عملکرد شاگردانش اظهار رضایت کند به این خاطر که در خانه تیم فولاد ارایه گر فوتبال خوبی بودند و همان طور که اشاره شد اگر از موقعیت ها بهره می بردند چه بسا شانس پیروزی پیدا می کردند. این نمایش به خوبی نشان می دهد تیم نساجی بعد از شکست 4-0 در برابر تراکتور به خوبی ریکاوری روحی شده و می تواند در هفته های آتی به روند تغییر نتیجه بازی دست یابد. 

 

جالب اینکه شهاب گردان دروازه بان تیم فولاد که در این بازی مانع از پیروزی نساجی شد پیش تر دروازه بان این تیم بوده و در این تیم بود که چهره شد.

 

دیدگاه‌ها