کد خبر : 1645791 | 04 آبان 1398 ساعت 12:14 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

ضربات ایستگاهی؛ حربه دراگان برای عبور از تراکتور

تراکتور که پیش از بازی با صنعت نفت گلی نخورده بود، در بازی با این تیم دو بار دروازه اش را باز شده دید و در نهایت سه امتیاز بازی را واگذار کرد.

ضربات ایستگاهی؛ حربه دراگان برای عبور از تراکتور 

به گزارش "ورزش سه"، نکته جالب توجه در این بازی به ثمر رسیدن هر دو گل بازی از روی ضربه ایستگاهی بود. سانترهای میلاد جهانی یک بار توسط عیسی آل کثیر تبدیل به گل شد و دفعه بعد توسط محمد قریشی و جالب اینکه در جریان بازی هم عیسی آل کثیر از میدان خارج شد و هم میلاد جهانی. 

 

طبیعی بود که با تکیه بر ارسال‌های خوب میلاد جهانی در این بازی دراگان اسکوچیچ برای شکست تراکتور روی ضربات ایستگاهی برنامه ریزی کند. شاید بردن تراکتور در بازی ترکیبی برای صنعت نفت امکان پذیر نبود و این بازی به خوبی نشان داد که تا چه حد ضربات ایستگاهی می توانند در پیروزی تیم، آن هم در یک بازی بزرگ نقش داشته باشند. مصطفی دنیزلی فکر همه چیز را کرده بود الا اینکه در ضربات ایستگاهی بازی را به حریف بدهد. هر چه به موازات سه امتیازی که تراکتور در این بازی از دست داد تجربیات گرانبهایی را به دست آورد و به واسطه استفاده از این تجربیات دوباره می تواند حضور در صدر جدول را آزمایش کند. 

 

از سوی دیگر صنعت  نفت با برد خوبی که در این بازی به دست آورد بیش از پیش به خودباوری رسید و شخصیت تیمی پیدا کرد و به یقین در آینده به دنبال تکرار این بازی ها و نتایج خوب خواهد بود.

دیدگاه‌ها