کد خبر : 1645795 | 04 آبان 1398 ساعت 12:40 | 49.3K بازدید | 0 دیدگاه

خانه لوکس در مرکز شهر؛ شرط پپ برای کار در منچستر

در سال 2016 همزمان با مذاکرات منچسترسیتی و گواردیولا، بعد از رسیدن دو طرف به توافق، گواردیولا نزدیک بوده به دلیل پیدا نشدن خانه‌ مد نظرش در شهر منچستر از توافق با سیتی انصراف دهد.

خانه لوکس در مرکز شهر؛ شرط پپ برای کار در منچستر

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی آاس فاش کرد در سال 2016 و زمانی که باشگاه منچسترسیتی در حال مذاکره با پپ گواردیولا برای سپردن هدایت این تیم به او بوده، بعد از به توافق رسیدن دو طرف، ناتوانی منچسترسیتی در پیدا کردن خانه‌ای در شهر منچستر که گواردیولا از آن راضی باشد نزدیک بوده توافق دو طرفه را کان لم یکن کرده و مانع سرمربی‌گری پپ در سیتی شود.

 

1446391

 

در روز اول فوریه 2016 بود که باشگاه منچسترسیتی اعلام کرد پپ گواردیولا جانشین مانوئل پیگرینی مربی وقت این تیم شده و در سه فصل آینده هدایت سیتیزن‌ها را به عهده خواهد داشت. البته اعلام شد که گواردیولا رسما از روز 1 جولای آن سال سکان هدایت تیم را به دست می‌گیرد. داستان همکاری موفق دو طرف که تا کنون با هفت قهرمانی و از جمله قهرمانی در دو فصل اخیر لیگ برتر همراه بوده به این ترتیب آغاز شد.

 

ولی آاس حالا می‌گوید رابطه موفق سیتی و گواردیولا نزدیک بوده به دلیلی عجیب هرگز آغاز نشود: ناتوانی باشگاه سیتی در پیدا کردن خانه‌ای در شهر منچستر برای گواردیولا که رضایت او را جلب کند.

 

بر اساس این گزارش گواردیولا به مدیران سیتی اعلام کرده بوده که مایل است به همراه خانواده‌اش به منچستر رفته و در خانه بزرگی در نزدیکی مرکز شهر ساکن شود. بر اساس این گزارش گواردیولا از مدیران سیتی خواهان خانه بزرگی بوده که باید شبیه به عمارت مسکونی او در شهر مونیخ می‌بوده. این درخواست پپ، مدیران سیتی را به شدت می‌ترساند و آنها گمان می‌کنند به دلیل پیدا نکردن خانه‌ای در حد خواسته گواردیولا او را از دست خواهند داد.

 

1446394

 

به گزارش آاس، تکسیکی بگیریستین، مدیر ورزشی منچسترسیتی، داوید کوئینتانا، مدیر سابق بازیکنان سیتی را به آلمان می‌فرستد تا به صورت مخفی با گواردیولا دیدار کرده و تمهیدات سفر او به شهر منچستر را آماده کند.

 

کوئینتانا در شهر مونیخ به همراه پپ به یک رستوران ویتنامی رفته و درباره مسائل مختلف از جمله ساختار باشگاه سیتی، بازیکنان و امکانات باشگاه صحبت می‌کنند. ولی مساله خانه مورد نظر گواردیولا در این گفتگوها هم لاینحل باقی می‌ماند. مشکل اینجا است که گواردیولا حاضر نیست در جایی به غیر از مرکز شهر زندگی کند و در مرکز شهر منچستر خانه‌ای که با مشخصات مورد نظر او مطابق باشد پیدا نمی‌شود.

 

1446390

 

ولی کوئینتانا در نهایت به راه‌حلی دست یافته و به گواردیولا می‌گوید:" نگران نباش، اگر لازم باشد خانه‌ای که مد نظر داری را خودمان می‌سازیم. ممکن است چند ماه طول بکشد ولی شدنی است". در نهایت اما نیازی به ساخت خانه نبود و گواردیولا به آپارتمان لوکسی در محله سالفورد منتقل شد و از آن زمان تا امروز در همین مجتمع آپارتمانی زندگی می‌کند.

 

1446389

 

دیدگاه‌ها