کد خبر : 1645813 | 04 آبان 1398 ساعت 13:50 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

لوورن: از اینکه در لیورپول ماندم، خوشحالم

دژان لوورن ستاره کروات لیورپول می‌گوید به ترک این باشگاه فکر می‌کرده ولی در عین حال متذکر شد که تا زمانی که لیورپول به او نیاز داشته باشد در این باشگاه خواهد ماند.

لوورن: از اینکه در لیورپول ماندم، خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، دژان لوورن ستاره کروات لیورپول می‌گوید امسال تابستان و پیش از شروع فصل جدید به ترک لیورپول فکر می‌کرده ولی لوورن در عین حال متذکر شد که از اینکه تصمیم گرفته در مرسی‌ساید بماند خوشحال است و برای به دست آوردن جایگاهش در ترکیب این تیم خواهد جنگید.

 

1446418

 

در اواخر تابستان شایعات زیادی درباره جدایی لوورن از لیورپول مطرح بود و گفته می‌شد این باشگاه هم مایل است ستاره کروات خود را به قیمت مناسب به فروش برساند. ولی در نهایت لوون در لیورپول ماندگار شد و این باشگاه تقاضای انتقال قرضی او به رم را رد کرد.

 

لوورن در این باره گفت:" تا زمانی که این باشگاه به من نیاز داشته باشد من اینجا خواهم بود. من از روز اول برای این باشگاه با تمام دل و جان تلاش کرده‌ام. همیشه روزهای خوب و بد وجود دارد ولی شش سال مدت زمان طولانی‌ای است. در حال حاضر همه چیز مرتب است".

 

ستاره کروات لیورپول در ادامه گفت:" بگذارید ببینیم چه پیش می‌آید. امسال تابستان ماندن در باشگاه برایم یک چالش بود. من قبول دارم که به ترک باشگاه فکر می‌کردم و به دنبال چالش‌های جدید بودم ولی در نهایت در لیورپول ماندم و از این بابت خیلی خوشحالم".

 

 

دیدگاه‌ها