کد خبر : 1696919 | 29 تیر 1399 ساعت 12:33 | 30.3K بازدید | 1 دیدگاه

اضافه شدن ستاره‌ لیورپولی به تیم سردار آزمون؟

به گزارش رسانه‌های روسیه باشگاه زنیت برای به خدمت گرفتن دژان لوورن ستاره کروات لیورپول به این تیم پیشنهادی 10 میلیون یورویی ارائه کرده.

اضافه شدن ستاره‌ لیورپولی به تیم سردار آزمون؟

به گزارش "ورزش سه"‌، بر اساس اعلام رسانه‌های روسیه باشگاه زنیت سنت‌پترزبورگن که سردار آزمون را در ترکیب خود دارد برای تقویت این تیم در فصل آینده به دنبال جذب دژان لوورن ستاره کروات لیورپول است و به این منظور حتی پیشنهادی رسمی به باشگاه انگلیسی ارائه داده.

 

1512656

 

باشگاه زنیت دژان لوورن را به عنوان جانشینی برای برانیسلاو ایوانوویچ ستاره فعلی خود در نظر گرفته که انتظار می‌رود امسال این باشگاه را ترک کند. بر اساس گزارش‌ها زنیت پیشنهادی 10 میلیون یورویی برای خرید لوورن ارائه کرده ولی لیورپول حاضر نیست او را به قیمتی کمتر از 17 میلیون یورو واگذار کند.

 

لورن در دو فصل گذشته کمتر از قبل توسط یورگن کلوپ به میدان فرستاده شده و سرمربی آلمانی غالبا جو گومز و جوئل ماتیپ را به او ترجیح داده است. لوورن 31ساله در فصل جاری تنها در 15 مسابقه برای قرمزهای آنفیلد به میدان رفته.

 

لیورپول تابستان گذشته پیشنهاد 15 میلیون یورویی رم برای فروش دژان لوورن را رد کرده بود و امسال هم بعید به نظر می‌رسد حاضر شود او را با قیمتی کمتر از این به زنیت واگذار کند.

 

 

دیدگاه‌ها