کد خبر : 1645819 | 04 آبان 1398 ساعت 14:15 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

روز تلخ تراکتور و پیروزی بزرگ فولاد؛

خوزستان؛ جایی که طلسم و رکورد همزمان شکسته شد

روز گذشته یک طلسم و یک رکورد برای تیم های لیگ برتری در ورزشگاه هایی که فاصله چندان زیادی با هم نداشتند، شکسته شد.

خوزستان؛ جایی که طلسم و رکورد همزمان شکسته شد

به گزارش ورزش سه، رقابت های هفته هشتم لیگ برتر روز گذشته با انجام هفت بازی پیگیری شد و نتایج جالب توجهی در این دیدارها رقم خورد. علاوه بر نتیجه ها، برخی اتفاقات جالب هم در بازی های هفته هشتم به جذابیت این مسابقات افزود.

 

یکی از مهم ترین اتفاقات دیروز، رکوردشکنی پیام نیازمند در بازی سپاهان و سایپا بود. تنها رقیب نیازمند در راه شکستن رکورد کلین شیت، رشید مظاهری بود. گلر ملی پوش تراکتور در 7 هفته دیدار ابتدایی لیگ دروازه اش را بسته نگه داشته بود و به دنبال تداوم این عملکرد بود اما در بازی مقابل صنعت نفت، سرانجام این نوار پاره شد و دروازه تراکتور در ورزشگاه تختی آبادان پس از 650 دقیقه باز شد. این رکورد را عیسی آل کثیر شکست. همزمان با شکسته شدن رکورد کلین شیت ها، اولین باخت این فصل تراکتور با دنیزلی هم رقم خورد.

 

اما حدود 120 کیلومتر دورتر از ورزشگاه تختی، یک طلسم برای دیگر نماینده استان خوزستان شکسته شد. تیم فولاد خوزستان در ادامه روزهای خوبی که در لیگ نوزدهم داشت، موفق شد نساجی مازندران را هم شکست دهد و در کورس مدعیان بالای جدول باقی بماند. فولاد تا قبل از دیدار دیروز، موفق به کسب پیروزی در خانه نشده بود و از سه دیدار خانگی قبلی خود، تنها 2 امتیاز داشت. 

 

به این صورت، روز گذشته در استان خوزستان، یک طلسم مهم برای فولاد شکسته شد و همزمان 2 رکورد تراکتوری ها هم از بین رفت.

دیدگاه‌ها