کد خبر : 1645821 | 04 آبان 1398 ساعت 14:18 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

طلسم‌شکنی آل کثیر پس از روزهای سخت (عکس)

عیسی آل کثیر مهاجم تیم فوتبال نفت آبادان موفق شد روز گذشته در دقیقه 20 برای اولین مرتبه طی فصل دروازه تراکتوری ها را باز کند، آن هم پس از روزهای سختی که پشت سر گذاشته بود.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور و مظاهری تا دقیقه 20 دیدار هفته هشتم لیگ نوزدهم برابر نفت آبادان گلی دریافت نکرده بود ولی پس از 650 دقیقه، یک ارسال از سمت راست خط دفاعی این تیم با ضربه سر تماشایی آل کثیر که جلوتر از تیرک اول زده شد، تور دروازه این تیم را در ورزشگاه تختی آبادان فرو ریخت؛ ورزشگاهی که بازی برای هر میهمانی در آن دشوار است.


آل کثیر پس از بازی با پارس جنوبی جم در صفحه اینستاگرام خود پستی منتشر کرد با این مضمون که از صنعت نفت جدا خواهد شد و پس از این پست بود که حواشی زیادی پیرامون باشگاه آبادانی ایجاد شد.


با این حال چند روز پس از دیدار برابر پارس جنوبی جم، دراگان اسکوچیچ علیرغم حرف هایی که در مورد اختلافش با آل کثیر وجود داشت، از این مهاجم گلزن و زهردار به عنوان بازیکن ثابت استفاده کرد و این بازیکن هم جواب اعتماد سرمربی کرواتش را داد و در دقیقه 20 اولین گل بازی را در پیروزی ارزشمند 2 بر صفر تیمش مقابل تراکتور ثبت کرد.


آل کثیر پس از گلزنی یک کارت زرد را به جان خرید و با رقص جنوبی، شادی گلش را جشن کرد ولی حضورش در بازی زیاد ادامه نداشت و در دقیقه 35 به دلیل آسیب دیدگی جزئی جای خود را به مهدی مومنی داد.

 

1446433

 

1446432

دیدگاه‌ها