کد خبر : 1645827 | 04 آبان 1398 ساعت 14:36 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

اهل شاخه: مدعی قهرمانی را شکست دادیم

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت می گوید که تیمشان برای برد راهی قائمشهر می شود و هدفش تنها کسب پیروزی است.

اهل شاخه: مدعی قهرمانی را شکست دادیم

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال صنعت نفت روز گذشته در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم تراکتور آذربایجان رفت و در نهایت موفق شد تا این تیم را شکست بدهد.

 

محمد اهل شاخه مدافع اهوازی تیم صنعت نفت درباره بازی این‌چنین گفت: بازی سختی داشتیم، خدارا شکر توانستیم بازی را ببریم. تیم تراکتور خیلی خوب بسته شده و یکی از شانس های قهرمانی امسال است اما تیم ما در این بازی عالی بود، بچه ها همت کردند و غیرت گذاشتند تا تیم تراکتور که برای قهرمانی بسته شده را شکست بدهیم.

 

وی در ادامه نیز گفت: این برد برای ما بسیار اهمیت داشت چراکه مارا به تیم های تراکتور و سپاهان نزدیک تر کرد و باید بازی های خوب خود را ادامه بدهیم تا جایگاه خود را حفظ کنیم و یا بالاتر برویم. مطمئنا به این جایگاه راضی نیستیم و انشالله در آینده به جایگاه بهتری خواهیم رسید.


اهل شاخه درباره وضعیت مالی تیمشان نیز گفت: اصلا وضعیت جالبی از این نظر نداریم، فشار زیادی روی همه ماست. اکثر بازیکنان در این 7-8 ماه پول از فوتبال نگرفته اند و این وضعیت اصلا مناسب تیم ما نیست که اینگونه باشد و امیدوارم با تلاش مسئولین مشکل مالی حل بشود.

 

وی در انتها گفت: بازی برابر نساجی برای ما خیلی اهمیت دارد، قطعا برای سه امتیاز به قائمشهر می رویم. تیم نساجی خوب فوتبال بازی می کند و البته هواداران خوبی هم دارد اما ما برای برد به میدان می رویم و انشالله نتیجه بگیریم و روند رو به رشدمان را حفظ کنیم.

دیدگاه‌ها