کد خبر : 1645835 | 04 آبان 1398 ساعت 15:28 | 75.9K بازدید | 0 دیدگاه

با امباپه و رفقا

عملیات بازگشت؛ رئال مادرید رویایی برای 2020 (عکس)

رئال قصد دارد با یک برنامه مدون و حساب شده، تیمی جذاب تر و کهکشانی برای سال 2020 تشکیل دهد.

عملیات بازگشت؛ رئال مادرید رویایی برای 2020 (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، رئال مادرید با امید و خوشحالی فراوان به عملکرد بازیکنان جوان و قرضی خود در سایر باشگاه ها نگاه می کند. 
به نظر می رسد بازیکنانی نظیر سرخیو رگیلون، مارتین اودگارد، اشرف حکیمی، تاکفوسا کوبو و دنی سبایوس  به اندازه ای خوب باشند که در انتهای فصل به سانتیاگو برنابئو بازگردند؛ این موضوع به رئال مادرید کمک می کند که در صرف هزینه برای خرید ستاره های جوان صرفه جویی فوق العاده ای کند. برنامه بازگرداندن این بازیکنان به لوس بلانکوس کمک می کند که با خرید کیلیان امباپه تیمی رویایی برای فصل بعد تشکیل دهد.

 

 

1446457

 

 

 

امباپه و 5 بازیکن قرضی
پنج بازیکن قرضی رئال مادرید در تیم های سویا، رئال سوسیداد، دورتموند، مایورکا و آرسنال بازی می کنند. این موضوع به دو دلیل می تواند یک خبر فوق العاده برای رئال مادرید باشد. در وهله اول به آن ها کمک می کند که از سختی های جست و جو در بازار نقل و انتقالات رهایی پیدا کنند و در وهله دوم این که در صرف هزینه های این تیم صرفه جویی می شود تا آن ها بتوانند با خیال راحت برای خریدی فوق العاده گران یعنی کیلیان امباپه اقدام کنند. 

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، نیز پس از گذشت چند سال حالا خود را برای خرید یک بازیکن کهکشانی آماده کرده است. پرز پیش از این نیز نشان داده که در انجام خریدهای کهکشانی و فوق العاده خبره بوده است. رئیس باشگاه رئال  مادرید حالا تمام تمرکز خود را روی خرید امباپه قرار داده است و به نظر می رسد تا تابستان آینده برای این موضوع لحظه شماری می کند. همچنین به نظر نمی رسد که رئال در زمستان نیز خریدی نداشته باشد. 

 

 

1442535

 

 

نکته دیگر این که با بازگشت 5 بازیکن قرضی حالا آن ها می توانند در کنار جوانانی مثل لوکا یوویچ، فرلان مندی و براهیم دیاز یک تیم آینده دار و جذاب را برای رئال مادرید تشکیل دهند. رئال مادرید طی چند سال گذشته تعداد زیادی بازیکن آینده دار را جذب کرده و سپس آن ها را به تیم های دیگر قرض داد. آن ها نیز خود را به خوبی نشان داده اند. فدریکو والورده بهترین نمونه ای است که طی سال های اخیر همین اتفاق برایش رخ داد و حالا او به عنوان یک بازیکن فوق العاده در ترکیب اصلی تیم زیدان می درخشد.

 

تغییر در توازن مالی 
تا چند سال پیش رئال مادرید به همراه بارسلونا، یوونتوس و منچستر یونایتد بهترین و شاید تنها مقصد برای استعداد های جوان به حساب می آمدند اما با گسترده تر شدن تیم های ثروتمند اروپایی، باشگاه هایی نظیر چلسی، منچسترسیتی و پاری سن ژرمن نیز به جمع آن ها اضافه شده اند. 
تیم های ایتالیایی نیز با تغییرات ایجاد شده در قوانین مالیاتی این کشور فعالیت های عظیمی در نقل و انتقالات داشته اند. آخرین نمونه به انتقال کریستیانو رونالدو از رئال مادرید به یوونتوس باز می گردد که به خوبی افزایش قدرت خرید تیم هایی حاضر در سری آ را نشان می دهد.

 

 

1184640

 

 

در برابر تغییرات ایجاد شده در سطح فوتبال اروپا، رئال مادرید حالا محکوم به جنگیدن است. کهکشانی ها طی سال های اخیر به خوبی ثابت کرده اند که قصد دارند در راه جذب استعداد های جوان با قیمت هایی معقول قدم بگذارند. پنج بازیکن قرضی این تیم و جوانان حال حاضر تیم همگی حاکی از این موضوع است که رئال قدم محکمی در این راه برداشته است. اما هدف اصلی پرز و مادرید جذب کیلیان امباپه جوان است؛ بازیکنی که به قلب هواداران رئال نیز نزدیک است و شاید بهترین گزینه برای پر کردن جای خالی کریستیانو رونالدو باشد.
همه این ها نشان می دهد که رئال مادرید در صورت جذب کیلیان امباپه در تابستان آینده می تواند یکی از رویایی ترین تیم های سال های اخیر خود را تشکیل دهد. تیمی پر قدرت و کشنده در عین جوانی.

 

 

 

1433661

 

 

وضعیت قرضی های رئال

 

اودگارد: او ستاره این فصل رئال سوسیداد است و در 100 درصد دقایق برای تیمش بازی کرده است. دو گل زده و دو پاس گل نیز داده است.

 

اشرف حکیمی: در دومین فصل حضور قرضی در دورتموند و پس از یک مصدومیت بد باز هم تبدیل به یک بازیکن ثابت برای زردها شده است. این فصل 889 دقیقه یعنی 76 درصد دقایق برای تیمش بازی کرده و زننده چهار گل بوده است.

 

 

1439893

 

 

رگیلون: مدافع چپ محصول آکادمی رئال امسال قرضی راهی سویا شده و  در هفت بازی تیمش در لالیگا فیکس بوده و یک گل زده و یک پاس گل نیز در 650 دقیقه حضورش در زمین داده است.

 

دنی سبایوس: او هنوز بازیکنی ثابت برای آرسنال نشده ولی هر زمان فرصت پیدا کرده، درخشیده است. 654 دقیقه یعنی 56 درصد دقایق در میدان بوده، یک گل زده و یک پاس گل داده است.

 

کوبو: ستاره ژاپنی قرضی برای مایورکا بازی می کند و در 18 سالگی به تدریج کسب تجربه می کند. در سه بازی برای تیمش ثابت بازی کرده و یک پاس گل نیز داده است.

 

 

1424048

 

دیدگاه‌ها