کد خبر : 1645838 | 04 آبان 1398 ساعت 14:55 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا مخالف حضور مسی و سوارز در بازی های ملی

باشگاه بارسلونا به دلیل تقویم فشرده در ماه نوامبر و دسامبر مایل به رفتن مسی و سوارز به تیم های ملی شان نیست.

بارسلونا مخالف حضور مسی و سوارز در بازی های ملی

به گزارش "ورزش سه"، پس از تعویق ال کلاسیکو، بارسلونا تا وقفه بازی های ملی حالا 4 بازی روی کاغذ ساده در لالیگا و لیگ قهرمانان دارد. بارسا قرار بود امروز برابر رئال قرار بگیرد ولی این بازی لغو شد و ارنستو والورده به بازیکنانش دو روز استراحت داد.

بارسا سه شنبه پیش رو در نوکمپ به مصاف وایادولید خواهد رفت و سپس باید برابر لوانته و سلتا قرار بگیرد. در لیگ قهرمانان نیز بازی برگشت برابر اسلاویا در پیش است و در نهایت بازی های ملی از راه می رسد.

 

 

1445782

 

 

این وقفه با جدایی بسیاری از ستاره های بارسا و حضورشان در تیم های ملی همراه است و برعکس وقفه ماه اکتبر، این بار شاهد جدایی مسی و سوارز نیز خواهیم بود. سوارز با اروگوئه به مصاف مجارستان می رود و مسی هم باید در عربستان برابر برزیل قرار بگیرد و یک بازی دوستانه دیگر نیز برای این تیم پیش بینی شده است. سفرهایی طولانی که خستگی مضاعفی را در پی دارد.

 

پس از این وقفه، بارسا در 28 روز باید 8 بازی سنگین انجام دهد از جمله سه بازی خارج از خانه سخت برابر اتلتیکو، سوسیداد و اینتر و نیز ال کلاسیکو مقابل رئال. این تقویم فشرده باعث شده تا بارسلونا از مسی و سوارز بخواهد که در این وقفه راهی بازی های ملی نشوند  و در بارسلونا بمانند و زیر نظر والورده تمرین کنند. اتفاقی که در حال حاضر بعید به نظر می رسد و احتمالا هر دو برای بازی های ملی اردوی بارسا را ترک خواهند کرد.

 

 

1414997

دیدگاه‌ها