کد خبر : 1645853 | 04 آبان 1398 ساعت 16:43 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

مجدمی: از عید نوروز دریافتی نداشته‌ایم

مسلم مجدمی کاپیتان دوم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می گوید از عید نوروز فصل قبل تا کنون هیچ پرداختی نداشته اند.

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال صنعت نفت روز گذشته موفق شد در ورزشگاه خانگی خود برابر تراکتور آذربایجان به پیروزی برسد.مسلم مجدمی کاپیتان دوم تیم نفت درباره بازی با تراکتور این چنین گفت: می دانستیم بازی خیلی سختی خواهیم داشت، باتوجه به انالیز خوبی که کادر فنی انجام داده بود درطول هفته روی نقاط ضعف وقوت انها کار کردیم که خدا راشکر توانستیم اولین باخت تراکتور را ثبت کنیم وسه امتیاز بازی را بگیریم.جایگاهمان در جدول خوب است وهمیشه اقای اسکوچیچ می گوید به بالا نگاه کنید و هیچوقت به پایین نگاه نکنید. به همه تیم ها احترام میگذاریم ولی ما چه داخل وچه بیرون از خانه فقط برای سه امتیاز بازی می‌کنیم وفرقی نمی‌کند تیم حریف چه تیمی است و کجای جدول قرار دارد.

 

وی در ادامه نیز گفت: از لحاظ مالی واقعا وضعیت خوبی نداریم وفشار زیادی به بچه ها وارد شده، خیلی از بچه ها رویی قسط اول حساب باز کرده بودند و چک داده اند که الان از زمان آن گذشته است. واقعا کار به جایی رسیده که بچه ها از هم دیگر پول قرض می‌کنند تا این مدت بگذرد، ما که از سال گذشته بوده ایم اخرین دریافتی مان عید نوروز بود که الان 8-9ماه میگذرد. بچه های جدید هم 5ماه پول نگرفته اند، واقعا سخت است و انتظار داریم که  ما راتنها نگذارند. همه ما شاهد تلاش اقای عیسی زاده هستیم امیدوارم به او کمک‌ کنند که هرچه زودتر این مشکلات حل بشود.

 

1446482


مجدمی درباره بازی با نساجی در هفته بعد هم گفت: نساجی کادر و بازیکنان خیلی خوبی دارد وبازی کردن در زمین مصنوعی قطعا کار مارا سخت می‌کند ولی ما به همه تیم ها احترام می‌گذاریم و با تمام وجود فقط برای سه امتیاز بازی می‌جنگیم.

 

کاپیتان صنعت در مورد حضور هواداران نیز افزود: هواداران مثل همیشه واقعا سنگ تموم گذاشتند، آنها همیشه مارا حمایت کرده اند و خداراشکر شرمنده آنها نشدیم وبازی را بردیم. اینکه طرفداران با خوشحالی به خانه رفتند و کل شهر خوشحال بود برای ما اهمیت زیادی دارد. از همه انها تشکر می‌کنم و امیدوارم همه بازی ها اینگونه حمایت مان کنند و ما بتوانیم خوشحالشان کنیم چراکه تنها دلخوشی مردم آبادان تیم نفت است.

دیدگاه‌ها