کد خبر : 1645861 | 04 آبان 1398 ساعت 17:17 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

طلسم تراکتور یک جایی شکسته می شد؛

آل‌کثیر: برادرم کمک کرد به تیم برگردم

مهاجم تیم نفت آبادان می گوید، نمی داند تیمش دیگر باید چه کاری انجام دهد که مورد توجه برخی ها قرار بگیرد.

آل‌کثیر: برادرم کمک کرد به تیم برگردم

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل کثیر مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان روز گذشته در دقیقه 20 موفق شد، پس از 350 دقیقه که تراکتور گلی دریافت نکرده بود، دروازه این تیم را باز کند و در پایان شاگردان دراگان اسکوچیچ با نتیجه 2 بر 1 این بازی حساس را با پیروزی خاتمه دادند.


 آل کثیر که خاتمه دهنده رکورد گل نخوردن های تراکتور و رشید مظاهری بود، یک روز پس از این مسابقه در گفتگو با "ورزش سه" در این مورد گفت: خب گلی که زدم اولین گلی بود که تراکتور خورد و اولین شکست این تیم هم شد. همیشه گفته ام وقتی کسی گل می زند، یک کار تیمی است. تلاش همه این است که در زمین تاکتیک های مربی  را پیاده می کنیم.

او ادامه داد: حالا فوتبال است؛ شاید اگر این هفته هم گل نمی خوردند، هفته های بعدی دروازه اشان باز می شد. یک جایی باید طلسم شکسته می شد.

 

آل کثیر در مورد شرایط این روزهای تیم صنعت نفت که نمایش خوبی در این هفته از خود نشان داده، بیان کرد: خب اینکه ما خوب بازی می کنیم را خیلی ها می گویند. خیلی ها این حرف را می زنند که ما تماشاگر پسند بازی می کنیم و همه لذت می برند. این هم به خاطر تلاش بچه ها و کادر فنی است و به خصوص هواداران که حمایت خیلی خوبی از ما می کنند.

او در مورد شرایط خودش افزود: اعتقاد دارم که خدا به اندازه تلاش هر کسی به او مزد می دهد. من پیش از هر چیزی برای موفقیت تیمم تلاش می کنم و چه چیزی بهتر از اینکه یک بازیکن در پیروزی های تیمش تاثیر مستقیم داشته باشد. البته آرزوی بزرگتر من رسیدن به تیم ملی است که آرزوی هر بازیکن فوتبال است و امیدوارم به این خواسته ام برسم.

تو چند روز پیش با انتشار پستی اینستاگرامی اعلام کردی که از نفت جدا می شوی. در این رابطه توضیح می دهی. آل کثیر در پاسخ به این سوال گفت: به هر حال در هر خانواده‌ای مشکل پیش می آید ولی مهم این است که چطور با آن مشکل برخورد کنیم و خدا را شاکرم که این مشکل هم حل شد. اینجا می خواهم از برادرم تشکر کنم که همیشه بهترین مشورت ها را به من می دهد و در مشکلی هم که پیش آمد، او باعث شد تا آرام شوم و خیلی به من کمک کرد تا ذهنم آرام شود.


 
آل کثیر در پاسخ به این سوال که آیا مشکلی با اسکوچیچ داشته، اضافه کرد: دوست ندارم بیشتر در مورد این موضوع فکر کنم. مشکلی پیش آمد، حل شد و همه چیز حالا به حالت طبیعی بازگشته است. من با اسکوچیچ هیچ مشکلی ندارم، او هم با من مشکلی ندارد. اگر مشکلی وجود داشت که به من بازی نمی داد.

سوال بعدی ما از مهاجم نفت آبادان در رابطه با مسائل مالی باشگاه بود. اینکه هنوز هیچ پولی نگرفته اند. او در این زمینه بیان کرد: من خودم واقعا خجالت می کشم در مورد مسائل مالی صحبت کنم. اینکه بگویم پول نداریم؛ سه ماه است پول نگرفتیم؛ به ما برسید؛ واقعا خجالت می کشم. من نمی دانم یک تیم باید چه کاری انجام دهد که به آنها نگاه شود. کسانی که می توانند و کمک نمی کنند را نمی فهمیم.؟ چه اتفافی باید بیافتد تا نگاه برخی ها به تیم عوض شود؟ هشت هفته گذشته است ولی هیچ پولی نگرفتیم. واقعا با این شرایط کار خیلی سخت است.


 آل کثیر در پاسخ به این سوال که آیا قرارداد بازیکنان نفت بالا است، توضیح داد: نه اصلا اینطور نیست. ما قراردادهای بالایی هم نداریم که بگوییم دلیل پرداخت نشدن مطالباتمان این موضوع است

مهاجم نفت آبادان که پیراهنش را پس از گلزنی مقابل تراکتور از تن خارج کرد، در مورد این موضوع و همینطور رقصی که پس از آن انجام داد، بیان کرد: خب این یک چیز ناخواسته بود. درآوردن پیراهن شاید ناشی از فشار روحی و روانی ای بود، که در چند روز اخیر تحمل کردم. آن چرخش های بعد از گل هم خاص ما خوزستانی ها است.

دیدگاه‌ها