کد خبر : 1645867 | 04 آبان 1398 ساعت 18:27 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

لچه 1-1 یووه

توقف باورنکردنی یوونتوس در روز غیبت رونالدو

یوونتوس در دیداری به ظاهر ساده نتوانست برابر میزبانش لچه به پیروزی دست یابد و با تساوی 1-1، دو امتیاز حساس را از دست داد.

توقف باورنکردنی یوونتوس در روز غیبت رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امروز در غیاب رونالدو و برای حفظ صدرنشینی خود به مصاف تیم تازه صعود کرده لچه آمده بود. میزبان رده هفدهمی که هفته قبل میلان را در سن سیرو 2-2 متوقف کرده بود، امروز از مدافع عنوان قهرمانی هم حداکثر یک مساوی می خواست.

 

 

1446521

 

 

دقیقه دوم بازی لچه می توانست حتی به گل برسد. اشتباه عجیب دلیخت باعث شد تا توپ به ماجر برسد اما ضربه محکم او به وسط دروازه زده شد و شزنی توانست توپ را برگشت بدهد.

شش دقیقه بعد یووه در چند ثانیه دو موقعیت گل داشت اما ضربات دیبالا و برناردسکی را مدافعان در دو مرحله برگشت دادند تا دروازه بسته بماند.

 

 

1446520

 

 

دقیقه 20 بازی ایگواین از زاویه بسته اقدام به شوتزنی کرد اما توپ با اختلافی بسیار اندک از سوی دیگر به بیرون رفت.

دقیقه 27 بهترین بخت گلزنی برای دیبالا ایجاد شد اما او در مصاف تک به تک نتوانست موفق کار کند و توپ با برخورد به دروازه بان راهی کرنر شد. در دقایق پایانی الکس ساندرو با یک پاس رو به جلو برای ایگواین بخت مناسبی ایجاد کرد ولی ستاره آرژانتینی به توپ نرسید تا نیمه اول با تساوی بدون گل تمام شود.

 

 

1446522

 

 

4 دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که والری داور بازی به سود یووه اعلام پنالتی کرد. پتریچونه روی دیبالا مرتکب خطا شد و ستاره آرژانتینی با یک ضربه پای چپ دقیق پنالتی را به گل تبدیل کرد.

 

دقیقه 55 این میزبان بود که صاحب پنالتی شد. روی یک ضربه کرنر، ماتایس دلیخت مدافع هلندی پر اشتباه یوونتوس با دست به توپ ضربه زد و داور به سود لچه اعلام پنالتی کرد. این ضربه را مانکوزو کاپیتان لچه با خونسردی به وسط دروازه زد تا همه چیز برابر شود.

 

 

1446529

 

 

یووه پس از دریافت گل یکپارچه حمله شد و موقعیت های گلزنی زیادی را خلق کرد. 

در یک صحنه برناردسکی با گلر لچه تک به تک شد و او را دریبل هم زد ولی توپ را مقابل دروازه خالی به تیر زد تا بختی عالی از دست برود.

 

 

1446538

 

 

سپس ایگواین روی پاس خدیرا می توانست گزنی کند ولی گلر لچه زودتر به توپ رسید. دقیقه 75 ارسال برناردسکی برای بونوچی او را در موقعیت عالی گلزنی قرار داد ولی ضربه سر او به بالای دروازه رفت.

 

در دقایق باقیمانده حملات پردامنه یوونتوس نیز ثمری نداشت و بانوی پیر در روز غیبت رونالدو نتوانست به نتیجه ای بهتر از تساوی 1-1 برابر لچه دست یابد.

دیدگاه‌ها