کد خبر : 1645874 | 04 آبان 1398 ساعت 17:42 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: استفاده از جوانان در DNA یونایتد است

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستر یونایتد، درباره شرایط تیمش و دلایل استفاده از جوانان صحبت کرد.

سولسشر: استفاده از جوانان در DNA یونایتد است

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد پنج شنبه شب موفق شد در یک دیدار سخت با نتیجه 1-0 از سد پارتیزان بلگراد عبور کند. شیاطین سرخ در لیگ برتر انگلیس اما شرایط خوبی را تجربه نمی کنند. آن ها پس از گذشت 9 هفته تنها با 10 امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول قرار دارند. منچستریونایتد فردا از سری مسابقات هفته دهم لیگ برتر مهمان نوریچ رده نوزدهمی خواهد بود. 

 

 

1443893

 

 

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، از ابتدای حضورش در این تیم به جوانان اعتماد زیادی داشته است. جدید ترین انتخاب سولسشر از رده های پایه میسون گرین وود بوده است. پیش از این نیز بازیکنانی نظیر اکسل توانزبه و برندون ویلیامز نیز از تیم های پایه به تیم اصلی انتقال یافته بودند. سولسشر در این باره گفت:" این همان چیزی است که من می خواهم. شما می خواهید پیروز شوید و جام ها را کسب کنید اما چه بهتر که این پیروزی ها با بازیکنانی جوان شکل بگیرد. این دی ان ای باشگاه است که به جوان ها فرصت می دهد. شما تا زمانی که به بازیکنان جوان فرصت ندهید، از قابلیت های آن ها مطلع نخواهید شد. بازیکنان کم سن و سال من تا به اینجا فوق العاده عمل کرده اند."

سولسشر در ادامه درباره دیدار مقابل نوریچ گفت:" ما باید فردا در دیدار مقابل نوریچ به پیروزی برسیم. ما هر چه سریعتر باید نتایج خوب خود را آغاز کنیم. 
گاهی استفاده از جوانان تاوان هایی دارد و ممکن است مدتی با مشکل روبه‌رو شوید اما به نظر من جوانان تیم منچستر یونایتد کاملا آماده هستند و از اتفاقات گذشته درس گرفته اند."

 

 

1446021

دیدگاه‌ها