کد خبر : 1645907 | 04 آبان 1398 ساعت 19:55 | 93.3K بازدید | 0 دیدگاه

گردهمایی میلیونی عاشقان ورزش؛

دوباره با اکانت اصلی اینستاگرام ورزش سه

اینستاگرام اصلی "ورزش سه" پس از ماه ها مذاکره و پیگیری‎های حقوقی در مجاری بین‎ المللی مربوطه دوباره به حالت قبلی بازگشت و کاربران می توانند از امروز این صفحه اجتماعی را دنبال کنند.

دوباره با اکانت اصلی اینستاگرام ورزش سه

به گزارش" ورزش سه"، این صفحه به علت مسایل مربوط به کپی رایت بسته شده بود که با مذاکرات طولانی و طی شدن روندهای قانونی دوباره فعالیت خود را آغاز نمود. البته مجموعه "ورزش سه" در این مدت صفحه تازه ای را به نام  @varzesh3ir  راه‎اندازی کرد که تا امروز 257k دنبال‎کننده داشته است. این صفحه فرصت مناسبی برای تمرین کار با شکل تازه و احترام به قوانین کپی رایت بود.


در این مدت همچنین صفحات مختلفی با نام "ورزش سه" فعالیت می کردند که از سوی کمپانی اینستاگرام ادامه کار آن ها غیرمجاز شمرده و بسته شده است. با این وصف و در حال حاضر فعالیت صفحه اصلی اینستاگرام "ورزش سه" را در پیج @varzesh3 دنبال کنید که با تیک آبی و بیش از دو میلیون دنبال کننده، متمایز از سایر صفحات ورزشی در اختیار کاربران قرار گرفته است.


طبق معمول بخش مهمی از این توفیق به دنبال کنندگان و علاقه‎ مندان ورزش سه تعلق دارد که در این مسیر طولانی برای موفقیت در روند حقوقی بازگشت صفحه کنار ما بودند. همچنین با توجه به اهمیت بین‎ المللی این رسانه و جایگاه آن درمیان سایت های پربیننده جهان، طرف مقابل نیز نهایت همکاری را با مجموعه "ورزش سه" انجام داده است.


صفحه رسمی "ورزش سه" در شبکه اجتماعی اینستاگرام با رویکرد تازه در دسترس است و حضور گرم شما بازهم این گردهمایی میلیونی را بیش از پیش رونق خواهد بخشید.


"ورزش سه" تنها رسانه فارسی زبان جهان است که در سایت، تلگرام و اینستاگرام خود بازدیدکنندگان میلیونی دارد. همچنین وبسایت "ورزش سه" پربیننده‎ ترین رسانه خبری دیجیتال ایران است.

دیدگاه‌ها