کد خبر : 1645913 | 04 آبان 1398 ساعت 20:22 | 105.3K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره گرانقیمت یووه و یک اشتباه عجیب دیگر! (عکس)

ماتیس دی لیخت، مدافع هلندی و گرانقیمت یوونتوس امروز برابر لچه پنالتی داد.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امروز در دیداری که کمتر کسی تصور می کرد مشکل چندانی برای کسب سه امتیاز داشته باشد، برابر لچه با تساوی 1-1 متوقف شد تا دومین تساوی فصل خود را کسب کند.

 

ماتیس دی لیخت، مدافع هلندی و جوان که در تابستان راهی تورین شده بود، در نیمه دوم مرتکب یک خطای هند عجیب شد تا انتقادها از مدافع گرانقیمت بیانکونری اوج بگیرد. از زمان انتقال به یوونتوس، ماتیس دی لیخت تا به حال در چند بازی از جمله دیدار با ناپولی دچار اشتباهات عجیبی شده و تردیدها نسبت به کیفیت این بازیکن افزایش یافته است.

 

ماتیس دی لیخت در تابستان امسال و بعد از فصل فوق العاده ای که در لباس آژاکس سپری کرد، مورد توجه تیم هایی چون بارسلونا و پاری سن ژرمن نیز قرار داشت و تقریبا در تمام طول فصل تابستان، اخبار و شایعات زیادی در مورد ماتیس دی لیخت شنیده می شد. اما در نهایت این یوونتوس بود که موفق شد زودتر از دیگر رقبا این مدافع هلندی را جذب کند. به هر حال شروع ماتیس دی لیخت در هفته های ابتدایی در ترکیب یوونتوس چندان خوب نبوده و هواداران بیانکونری امیدوارند بعد از گذشت چند ماه و افزایش تجربه این مدافع جوان، دی لیخت دوباره تبدیل به همان مدافع باصلابت فصل قبل بشود.

 

1446566

 

1446567

دیدگاه‌ها