کد خبر : 1645917 | 04 آبان 1398 ساعت 20:53 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

پاس طلایی محمدی دوباره ۳ امتیازی نشد

آوس پرتغال در شبی که مهاجم ایرانی‌اش توانست یک پاس گل بدهد، مقابل بلننسس شکست خورد.

پاس طلایی محمدی دوباره ۳ امتیازی نشد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب بازی‌های هفته هشتم لیگ برتر پرتغال، تیم آوس که مهرداد محمدی را مثل همیشه در ترکیب داشت، از ساعت ۱۸ امشب به مصاف بلننسس رده شانزدهمی رفت.


دو تیم در ابتدای مسابقه نمایش هجومی داشتند و توانستند تا دقیقه ۶ هرکدام به یک گل دست پیدا کنند تا انتظار بازی جذابی از سوی یاران محمدی و بلننسس برود.

 

در دقیقه ۴۰ تیم صاحب یک ضربه ایستگاهی در سمت راست و کنار خط عرضی زمین شد که این فرصت را مهرداد محمدی با پاس زمینی هوشمندانه به پشت محوطه جریمه آورد تا ولینتون با شوت تماشایی گل دوم این تیم برابر بلننسس را به ثمر رساند.

 

یاران محمدی که به شدت سعی در کسب پیروزی و فرار از قعرشینی داشتند، نتوانستند از این گل محافظت کنند و با دریافت دو گل دیگر دیدار خارج از خانه مقابل بلننسس را با نتیجه ۳ بر ۲ واگذار کردند تا با سه امتیاز همچنان در رده هجدهم جدول لیگ برتر پرتغال بایستند.

مهرداد محمدی که تا پیش از این دیدار با ۳ گل و ۳ پاس گل نمایش درخشانی در لیگ برتر پرتغال داشت و بیشترین سهم را در گل‌های آوس ایفا کرده بود، امشب هم چهارمین پاس گل خود را برابر بلننسس داد که دوباره با برتری تیمش همراه نشد.

دیدگاه‌ها