کد خبر : 1645936 | 04 آبان 1398 ساعت 22:34 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

توماس مولر در ژانویه بایرن مونیخ را ترک نمی‌کند

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، تاکید کرد که این باشگاه به توماس مولر اجازه خروج در زمستان را نخواهد داد.

توماس مولر در ژانویه بایرن مونیخ را ترک نمی‌کند


به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امروز از سری دیدارهای هفته نهم بوندس‌لیگا میزبان تیم یونیون برلین بود. باواریایی ها توانستند در این بازی به سختی و با نتیجه ۲-۱ به پیروزی برسند. توماس مولر که هفته‌های اخیر به یک نیمکت‌نشین محض تبدیل شده بود در دیدار امروز بایرن مونیخ مقابل یونیون برلین در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت. با وجود حضور ۹۰ دقیقه ای مولر در بازی امروز باز هم به نظر نمی رسد که این بازیکن در بازی های مهم فصل در ترکیب بایرن مونیخ به کار گرفته شود و همین موضوع احتمال جدایی او را در زمستان پیش رو افزایش خواهد داد.

 

1435543

 

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، اما پس از دیدار امروز این تیم مقابل یونیون برلین تاکید کرد که توماس مولر به هیچ وجه در زمستان پیش رو بایرن را ترک نخواهد کرد و این باشگاه نیز اجازه خروج به این ستاره آلمانی را نخواهد داد. او به خبرنگاران گفت: " این ها داستان هایی است که شما همیشه آن را می نویسید. ما در فکر از دست دادن هیچ بازیکنی نیستیم. بایرن مونیخ در حال حاضر تنها به داشتن ثبات فکر می‌کند. روابط بین توماس مولر و باشگاه مانند قبل است و هیچ تغییری در آن ایجاد نشده است. او بخش مهمی از باشگاه ما خواهد ماند."

 

حمیدزیچ در پایان پیرامون عملکرد فیلیپ کوتینیو نیز گفت: " کوتینیو در لیورپول در سمت چپ زمین بازی می کرد اما او می تواند در نقاط مختلفی از زمین موثر واقع شود. البته به نظر من در مرکز زمین احساس راحتی بیشتری دارد. کوتینیو بازیکنی فوق العاده است و ما از داشتن او بسیار خوشحال هستیم."

دیدگاه‌ها