کد خبر : 1645943 | 04 آبان 1398 ساعت 23:04 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

گوندوغان: سیتی در هفته های اخیر بدشانس بوده است

ایلکای گوندوغان، هافبک آلمانی و منچستر سیتی، معتقد است که این تیم طی هفته های اخیر با بدشانسی های زیادی مواجه شده است

گوندوغان: سیتی در هفته های اخیر بدشانس بوده است 

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی امروز از سری مسابقات هفته دهم لیگ برتر انگلیس مهمان استون ویلا بود. کار برای سیتیزن ها در نیمه اول این دیدار به بن بست خورده بود و آنها با تساوی بدون گل به رختکن رفتند اما در نیمه دوم رحیم استرلینگ دو بار و ایلکای گوندوغان یک بار برای منچسترسیتی گلزنی کردند تا این تیم با نتیجه ۳-۰ مقابل استون ویلا به پیروزی برسد. شاگردان پپ گواردیولا با پیروزی در دیدار امروز ۲۲ امتیازی شدند و موقتاً خود را به سه امتیازی صدر جدول و‌ لیورپول رساندند.

 

1368971


ایلکای گوندوغان، هافبک آلمانی منچسترسیتی، پس از این دیدار گفت: " من حاضر هستم در هر جایی از زمین که مربی از من بخواهد به میدان بروم. من همواره در تلاش هستم که با تمام توان به تیم کمک کنم. در حال حاضر بدشانسی نیز به ما رو کرده است. امروز فرناندینیو با کارت قرمز داور مواجه شد؛ موضوعی که قطعاً خبر خوبی برای ما نیست اما با این وجود ما هنوز هم یک تیم عالی هستیم و در ادامه برای قهرمانی خواهیم جنگید.


ما اگر بتوانیم در هر بازی گل اول را خیلی زود وارد دروازه حریف کنیم، قطعاً در ادامه به تیمی غیر قابل توقف تبدیل خواهیم شد. ما توانستیم در نیمه اول چند شانس گلزنی ایجاد کنیم اما در نهایت به گل نرسیدیم و همین موضوع باعث شد که مربی در بین دو نیمه از ما بخواهد که رو به جلوتر حرکت کنیم. صحبت‌های گواردیولا را در بین دو نیمه به پیروزی ما کمک زیادی کرد. ما می توانستیم به طور کلی بهتر عمل کنیم اما با این وجود در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردیم و در نهایت به پیروزی رسیدیم."

دیدگاه‌ها