کد خبر : 1645985 | 05 آبان 1398 ساعت 12:47 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

استرلینگ می‌تواند بهترین بازیکن دنیا باشد

ایلکای گوندوگان، ستاره آلمانی سیتی بعد از پیروزی دیروز این تیم مقابل استون‌ویلا گفت هم‌تیمی‌اش رحیم استرلینگ می‌تواند به بهترین فوتبالیست دنیا تبدیل شود.

استرلینگ می‌تواند بهترین بازیکن دنیا باشد

به گزارش "ورزش سه"، ایلکای گوندوگان، ستاره آلمانی منچسترسیتی و زننده یکی از گلهای سیتی به استون‌ویلا در جریان پیروزی 3-0 شاگردان گواردیولا بر این حریف در لیگ برتر که دیروز اتفاق افتاد به تحسین رحیم استرلینگ ستاره خط حمله سیتیزن‌ها پرداخت و گفت استرلینگ می‌تواند به بهترین فوتبالیست دنیا تبدیل شود.

 

1445580

 

 

استرلینگ در فصل جاری درخشش خیره‌کننده‌ای داشته و تا این لحظه برای باشگاهش منچسترسیتی و تیم ملی کشورش انگلیس 17 گل به ثمر رسانده و 11 پاس گل داده است. استرلینگ در همین یک هفته اخیر بعد از هت‌تریکی که در چمپیونزلیگ داشت دیروز در دیدار مقابل استون‌ویلا هم گل اول تیمش را وارد دروازه حریف کرد.

 

گوندوگان که او هم در بازی مقابل ویلا گلزنی کرده بود در پایان بازی از استرلینگ تمجید کرد و گفت:" در اینکه رحیم استرلینگ یکی از پنج بازیکن هجومی برتر دنیا است هیچ شکی وجود ندارد".

 

ستاره آلمانی سیتی در ادامه گفت:" از این به بعد او فقط باید کم فراز و نشیب بازی کند تا به اوج برسد. ولی استرلینگ در 12 تا 18 ماه گذشته نشان داده که می‌تواند کم فراز و نشیب باشد. اگر رحیم بتواند همینطور ادامه دهد می‌تواند بهترین فوتبالیست دنیا بشود".

 

 

دیدگاه‌ها