کد خبر : 1646005 | 05 آبان 1398 ساعت 15:45 | 33.4K بازدید | 0 دیدگاه

سنسی؛ کلید انتقال راکیتیچ و ویدال به اینتر؟!

نشریه اسپورت کاتالونیا مدعی شد که باشگاه بارسلونا قصد دارد استفانو سنسی، هافبک ۲۴ ساله اینتر را وارد معامله ایوان راکیتیچ و آرتور ویدال کند.

سنسی؛ کلید انتقال راکیتیچ و ویدال به اینتر؟!

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از اسپورت، استفانو سنسی در تابستان امسال با یک قرارداد قرضی از ساسولو به اینتر پیوست. در قرارداد این هافبک ایتالیایی یک‌بند خرید دائمی وجود دارد که به واسطه آن باشگاه اینتر می تواند با پرداخت ۲۵ میلیون یورو این هافبک جوان را خریداری کند.
استفانو سنسی ۲۴ ساله این روزها عملکرد فوق العاده ای در ترکیب تیم آنتونیو کونته داشته است. او حالا به یکی از ارکان پروژه بازسازی اینترتبدیل شده است.

 

 

1446703

 

 

از طرف دیگر اینتر برای تقویت هرچه بیشتر خط هافبک خود به جذب دو ستاره باشگاه بارسلونا یعنی ایوان راکیتیچ و آرتور ویدال علاقه زیادی دارد. این دو هافبک حالا رابطه خیلی خوبی با ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، ندارند و همین موضوع نیز باعث شده که طی هفته های اخیر شایعات زیادی درباره حضور آن ها در سری آ و اینتر شنیده شود.

 

همچنین به نظر می‌رسد که استفانو سنسی یک گزینه بسیار خوب و ایده آل برای بلوگرانو جهت تقویت خط هافبک این تیم باشد. سنسی ۲۴ ساله یک بازیکن فوق العاده با قامت ۱.۶۶ است. او بازی گردانی را در خط هافبک به شکلی فوق العاده انجام می دهد و ظرافت خاصی در عملکردش دیده می‌شود. هرچند که سنسی حالا یکی از هافبک های بی جانشین آنتونیو کونته به حساب می آید و به نظر نمی رسد که این مربی به راحتی راضی به جدایی او شود اما حضور آرتور ویدال و ایوان راکیتیچ در معامله سنسی می تواند وسوسه زیادی را برای این سرمربی ایتالیایی به همراه داشته باشد.

 

 

1423499

دیدگاه‌ها