کد خبر : 1645850 | 04 آبان 1398 ساعت 15:56 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

اسپورت: مذاکرات بارسا و اینتر برای انتقال راکیتیچ

به نظر می رسد که ایوان راکیتیچ ماه های آخر حضورش در بارسا را پشت سر می گذارد.

اسپورت: مذاکرات بارسا و اینتر برای انتقال راکیتیچ

به گزارش "ورزش سه"، خداحافظی ایوان راکیتیچ با بارسا روز به روز جدی تر می شود و ستاره کروات احتمالا همین زمستان راهی یک تیم دیگر خواهد شد. راکیتیچ که تا فصل گذشته بازیکن ثابت در ایده های ارنستو والورده(سرمربی) بود، امسال جایگاه ثابت خود را از دست داده و به یک نیمکت نشین تبدیل شده است.

 

 

1441692

 

 

در حالی که یورو 2020 نیز در پیش است راکیتیچ قصد ندارد به این وضعیت در بارسا ادامه دهد و حالا جدایی را بهترین راه حل می داند. بارسا هم کاملا موافق این موضوع است. راکیتیچ تابستان سال گذشته قرار بود راهی پی اس جی شود ولی ماندگار شد. امسال هم او قرار بود در ازای نیمار راهی پاریس شود ولی باز هم این انتقال انجام نشد. هرچند راکیتیچ تمایل زیادی برای جدایی از بارسا نداشت ولی نیمکت نشینی های متوالی در فصل جاری نظرش را تغییر داده است.

 

حالا به نظر می رسد که اینترمیلان مقصد بعدی او باشد. هفته گذشته نماینده های اینتر در بارسلون بودند و برای راکیتیچ 31 ساله مذاکراتی مثبت با سران بارسا داشتند. هنوز اختلافاتی وجود دارد ولی انتظار می رود که در ماه نوامبر، دو طرف به توافقات نهایی دست یابند. اگر اینطور شود، راکیتیچ همین زمستان بارسا را ترک خواهد کرد تا در اینتر به همان هافبک ثابت و تعیین کننده سابق تبدیل شود.

 

 

1429538

 

دیدگاه‌ها