کد خبر : 1646017 | 05 آبان 1398 ساعت 16:40 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

هری کین: لیورپول و فن دایک شکست ناپذیر نیستند

هری کین، ستاره انگلیسی تاتنهام، معتقد است که این تیم می‌تواند با ارائه یک بازی خوب مقابل لیورپول به پیروزی برسد.

هری کین: لیورپول و فن دایک شکست ناپذیر نیستند

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم لیورپول و تاتنهام امشب در مهمترین دیدار هفته دهم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر خواهند رفت. لیورپول با ۲۵ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. تاتنهام اما طی هفته‌های اخیر نتایج خوبی را کسب نکرده است و با ۱۲ امتیاز در رتبه دهم جدول قرار دارد. آخرین باری که دو تیم لیورپول و تاتنهام به مصاف دیگر رفته بودند، به فینال رقابت های فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا باز می گردد؛ جایی که شاگردان یورگن کلوپ موفق شدند در آن بازی با نتیجه ۲-۰ به پیروزی برساند و مقام قهرمانی را کسب کند.

 

 

1446714

 

 

حالا و پس از چند ماه این دو تیم از سری رقابت‌های لیگ برتر در مقابل یکدیگر قرار می گیرد. در حالی که بسیاری شانس پیروزی لیورپول را در این بازی بسیار زیاد می دانند اما هری کین، ستاره انگلیسی تاتنهام، معتقد است که لیورپول و مدافع فوق‌العاده این تیم یعنی ویرژیل فن دایک شکست ناپذیر نیستند و تاتنهام می تواند با آنها ضربه بزند. او گفت: " لیورپول تیمی بزرگ است و فن دایک نیز مدافعی فوق العاده به حساب می آید اما آنها قطعاً شکست ناپذیر نیستند. با این وجود ما تنها روی عملکرد خود تمرکز می کنیم و تلاش خواهیم کرد که در مقابل لیورپول آن هم در آنفیلد به پیروزی برسیم.

 

هر بازیکنی باید روی عملکرد خود تمرکز کند. من یک مهاجم هستم و فن دایک نیز مدافعی استثنایی و باهوش به حساب می‌آید. او دوران بی‌نظیر را در لیورپول گذرانده است اما من تنها به حرکات و نمایش خودم فکر می کنم و هیچ تقابل شخصی با او ندارم. تیم ما برای پیروزی باید اتحاد و همکاری داشته باشد؛ این هدف اصلی ما به حساب می‌آید."

 

 

1437780

دیدگاه‌ها