کد خبر : 1646070 | 05 آبان 1398 ساعت 22:05 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

اپیدمی پنالتی‌سوزی یونایتدی‌ها کامل شد!

بازیکنان تیم منچستریونایتد دو پنالتی را در دیدار با نوریچ از دست دادند تا اپیدمی پنالتی‌سوزی‌شان ادامه دار باشد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم منچستریونایتد با نتیجه‌ای پرگل نوریچ را شکست داد تا به اوضاع خود در جدول سروسامان بخشد. آن ها با این برد به رده هفتم صعود کردند و حالا نیم نگاهی به رده چهارم و جایگاه چلسی نیز خواهند داشت. نگاه به اسکوربورد شاید این تصور را ایجاد کند که این برد به راحتی به دست آمده اما این چنین نیست و در مقابل تیم قعر جدولی نوریچ نیز هواداران منچستر لحظات ناراحت کننده ای را سپری کردند.

 

در نیمه اول پس از این که اسکات مک تومینای گل اول را زد، حرکت زیبای دنیل جیمز و ورود به محوطه جریمه باعث شد تا مدافع نوریچ روی او خطا کند و منچستری ها صاحب پنالتی شوند اما این ضربه را مارکوس راشفورد با ضربه آرام به کرول سپرد تا گلر هلندی آن را مهار کند.

 

1446795

 

در آخرین دقیقه از نیمه دوم نیز تیم منچستریونایتد فرصت این را پیدا کرد تا از روی نقطه پنالتی گلزنی کند و این بار مارسیال پشت توپ ایستاد ولی او نیز نتوانست توپ را گل کند و کرول بار دیگر پنالتی را مهار کرد.

 

1446796

 

منچستری ها در پایان با سه گل نوریچ را شکست دادند اما این دو پنالتی سبب شد تا اپیدمی پنالتی سوزی‌شان در فصل جاری ادامه یابد. در دیدار با کریستال پالاس مارکوس راشفورد ضربه را به تیر دروازه زد و سپس VAR یک پنالتی را از تیم سولسشر گرفت. در مقابل ولورهمپتون نیز چنین اتفاقی رقم خورد اما این بار پوگبا بود که این ضربه را از دست داد.

دیدگاه‌ها