کد خبر : 1646094 | 06 آبان 1398 ساعت 00:30 | 30.3K بازدید | 0 دیدگاه

احساس دوگانه پوچتینو در مورد پنالتی لیورپول

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام، پس از شکست 2-1 تیمش مقابل لیورپول، تصمیم آنتونی تیلور، داور بازی، برای اعلام ضربه پنالتی به سود حریف را زیر سوال برد.

احساس دوگانه پوچتینو در مورد پنالتی لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا این شاگردان پوچتینو بودند که با گل دقیقه یک هری کین پیش افتادند اما علی رغم نمایش درخشان پائولو گازانیا، دروازه بان تاتنهام، لیورپولی ها در نیمه دوم دو بار توسط جوردن هندرسون و محمد صلاح (پنالتی)، به گل رسیدند و در نهایت توانستند به سه امتیاز این دیدار حساس برسند.

پنالتی لیورپول روی خطای سرژ اوریه روی سادیو مانه گرفته شد اما پوچتینو معتقد است که داور در این صحنه خیلی راحت تصمیم گرفت.

او به خبرنگاران گفت:" این صحنه ای است که من نیازی ندارم در مورد آن شکایت کنم. باید تصمیم داور و VAR را بپذیرم.

 

1446831

 

از نظر تکنیکی شاید پنالتی بود زیرا تماس وجود داشت اما صادقانه بگویم توپ در حال بیرون رفتن بود. خیلی تماس مختصری بود. حرکت اوریه در فوتبال دائما رخ می دهد. فکر می کنم او ناراضی است. او امروز خوشحال نیست و هیچ بازیکن دیگری هم خوشحال نیست.

به طور معمول احساس می کنید که به خاطر پنالتی مقصر هستید اما اینطور نیست. من چیزی ندارم که در مورد او و تیم بگویم. من پشت تیم هستم و از آنها حمایت می کنم.

ما 29 بازیکن داریم. بعد از پنج سال و نیم در تاتنهام، فکر می کنم اکنون لحظه ای است که همه با هم باشیم و حمایت مان را نشان بدهیم."

دیدگاه‌ها