کد خبر : 1646101 | 06 آبان 1398 ساعت 09:20 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

هری کین: مقابل لیورپول به اندازه کافی خوب نبودیم

هری کین کاپیتان تاتنهام بعد از شکست 2-1 این تیم مقابل لیورپول می‌گوید تاتنهام در مقابل لیورپول به اندازه کافی خوب نبوده و مستحق باخت بوده است.

هری کین: مقابل لیورپول به اندازه کافی خوب نبودیم

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که تاتنهام با گل زودهنگام هری کین در دقیقه اول بازی با لیورپول از این تیم پیش افتاد، شاگردان پوچتینو در نهایت این بازی را با نتیجه 2-1 باختند تا بعد از پیروزی‌ میان هفته‌شان در چمپیونزلیگ مقابل ستاره سرخ نتوانند پیروزی دیگری در لیگ برتر بدست بیاورند.

 

1446846

 

هری کین که در بازی مقابل لیورپول تنها گل تیمش را به ثمر رساند در پایان بازی به اسکای اسپورتز گفت:" دیدید که ما بازی را چطور شروع کردیم. ما با هدف پرس کردن حریف وارد زمین شدیم و این به ما کمک کرد خیلی زود به گل دست پیدا کنیم".

 

کاپیتان تاتنهام در ادامه گفت:" ما برای پیروزی در این مسابقه تا حد ممکن تلاش کردیم ولی اوضاع بر وفق مرادمان پیش نرفت. این شکست تلخ است ولی الان سخت است که بگوییم علت شکست دقیقا چه بوده. هیچ باختی نمی‌‌تواند دلچسب باشد و ناراحت‌کننده است. ما می‌خواهیم در لیگ برتر بهتر و بهتر عمل کنیم و در این بازی به اندازه کافی خوب نبودیم. حالا تنها کاری که از دست‌مان ساخته است تمرکز روی بازی هفته آینده مقابل اورتون است".

 

 

دیدگاه‌ها