کد خبر : 1646114 | 06 آبان 1398 ساعت 10:33 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

اختلاف نظر دو اسطوره یونایتد درباره هافبک تاتنهام

گری نویل و روی کین نظرات متفاوتی درباره حضور اریکسن در منچستریونایتد دارند. گری نویل با این انتقال احتمالی موافق است اما روی کین خرید اریکسن را بی مورد می داند.

اختلاف نظر دو اسطوره یونایتد درباره هافبک تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد دیشب موفق شد با نتیجه 3-1 از سد نوریچ عبور کند. با این وجود به نظر می رسد که این تیم در نقاط مختلف زمین به خصوص خط هافبک ضعف های زیادی داشته باشد.

 

در همین رابطه دو ستاره پیشین منچستریونایتد یعنی روی کین و گری نویل درباره احتمال حضور کریستین اریکسن در این تیم بحث کردند. گری نویل معتقد است که این هافبک 27 ساله تاتنهام می تواند یک خرید فوق العاده برای شیاطین سرخ باشد. او گفت:" علت افت کنونی اریکسن بی علاقه بودن او به حضور در تاتنهام است. اریکسن در حال حاضر کم انگیزه است اما با حضور در یک تیم دیگر می تواند دوباره قابلیت های خود را نشان دهد و به موتور متحرک آن تیم تبدیل شود. منچستریونایتد، پاری سن ژرمن و یوونتوس همگی این بازیکن را می خواهند چرا که او به زودی بازیکن آزاد خواهد شد و می تواند به شکل رایگان راهی هر تیمی شود."

 

1446862

 

روی کین اما نظر متفاوتی درباره این هافبک دانمارکی دارد. او گفت:" اگر من مدیر منچستر یونایتد بودم قطعا با اریکسن قرارداد امضا نمی کردم. او بازیکن خوبی است اما نمی تواند پیشرفت ویژه ای در عملکرد منچستریونایتد ایجاد کند. او نمی تواند به منچستریونایتد کمک کند. این موضوع را پیش از این درباره فرد نیز گفته بودم اما باشگاه او را خریداری کرد!"

 

منچستریونایتد بدترین شروع تاریخ خود را در این فصل داشته است اما آن ها در دو بازی قبل عملکرد مثبتی از خود ارائه داده اند با این وجود به نظر می رسد که آن ها در زمستان برنامه ویژه ای برای تقویت تیم خود داشته باشند. به جز اریکسن، ماریو مانژوکیچ نیز یکی از مهم ترین گزینه های این باشگاه به حساب می آید. 

 

دیدگاه‌ها