کد خبر : 1646124 | 06 آبان 1398 ساعت 11:09 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

مصدومیت بلای جان ستاره ایرانی ریوآوه

طارمی بازی با عراق را از دست می دهد؟!

ستاره ایرانی باشگاه ریوآوه همچنان با کابوس مصدومیت دست و پنجه نرم می کند تا جایی که رسانه معتبر پرتغالی از غیبت او در بازی چهارشنبه شب خبر داد.

طارمی بازی با عراق را از دست می دهد؟!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی شروع رویایی با ریوآوه در لیگ پرتغال داشت اما این درخشش تحت الشعاع مصدومیت های متوالی ستاره ایرانی قرار گرفت تا جایی که روزنامه ABOLA در تازه ترین گزارش از مصدومیت شدید مچ پای راست طارمی و دوری او از ترکیب 18 نفره ریوآوه مقابل بلننزه در بازی چهارشنبه شب خبر داد.


به نوشته این روزنامه مهدی طارمی به خاطر همین مصدومیت در بازی با پاکوس فریرا در ابتدای هفته طی روزهای گذشته بیشتر وقت خود را مشغول مداوا و انجام تمرینات اختصاصی زیر نظر پزشکان باشگاه قرار داشت اما با جدی بودن این آسیب دیدگی قرار شد تا ستاره ایرانی آزمایشات پزشکی دقیق تری برای مشخص شدن میزان آسیب انجام بدهد.

 

1446880


برخی دیگر از رسانه های پرتغالی از احتمال دوری سه تا چهارهفته ای مهدی طارمی از ترکیب ریوآوه به خاطر آسیب دیدگی جدید از ناحیه مچ پای راست خبر داده اند، اتفاقی که اگر تایید شود بیشترین شوک را به مارک ویلموتس و طرفداران ایران وارد خواهد کرد چون باید عملا قید این بازیکن کلیدی و سرنوشت ساز برای بازی حساس با عراق در بصره را بزنند.


ایران در گروه C مقدماتی جام جهانی 2022 قطر روز 23 آبان در بصره عراق مهمان جدی ترین حریف خود خواهد بود و آسیب دیدگی جدید طارمی می‌تواند حضور او در فهرست بازیکنان دعوت شده از سوی سرمربی بلژیکی را به خطر بیاندازد. مسلما غیبت طارمی آن هم در جنگ با عراق می تواند شوک بدی را به تیم ملی وارد کند که باید منتظر ماند و دید تا روزهای آتی باشگاه ریوآوه پرتغال چه گزارشی از سلامتی طارمی ارائه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها