کد خبر : 1646126 | 06 آبان 1398 ساعت 11:10 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

تاریخ بازگشت پوگبا: حداقل یک ماه دیگر

درحالیکه شایعات زیادی درباره مصدومیت پل پوگبا به گوش می‌رسد سرمربی منچستریونایتد تایید کرد که او دست‌کم تا ماه دسامبر قادر به بازگشت به میادین نخواهد بود.

تاریخ بازگشت پوگبا: حداقل یک ماه دیگر

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا که مدتی است به دلیل مصدومیت نمی‌تواند منچستریونایتد را همراهی کند با شایعات زیادی درباره میزان جدی بودن آسیب دیدگی‌اش و زمان بازگشت او به میادین روبرو بوده ولی اوله گنار سولسشر، بعد از پیروزی دیشب یونایتد مقابل نوریچ که با نتیجه 3-1 بدست آمد درباره وضعیت هافبک فرانسوی مصدوم تیمش صحبت کرد و گفت او دست‌کم تا ماه دسامبر از میادین دور خواهد بود.

 

1446882

 

پوگبا از روز 30 سپتامبر به دلیل مصدومیت از ناحیه قوزک پا در ترکیب یونایتد قرار نداشته. این هافبک فرانسوی در فصل جاری تنها شش بار برای تیمش به میدان رفته و این همه در حالی است که در طول تابستان شایعات زیادی درباره انتقال او به رئال مطرح بوده و همچنان شایعاتی در این باره وجود دارد.

 

سولسشر درباره وضعیت پوگبا به خبرنگاران گفت:" بعید می‌دانم که تا ماه دسامبر پوگبا را در ترکیب یونایتد ببینیم. او به زمان نیاز دارد تا کاملا بهبود یابد و به نظرم او احتمالا تا بازی مقابل شفیلد یونایتد که بعد از وقفه بازی‌های ملی خواهد بود برای ما به میدان نخواهد رفت. احتمالا او را از ماه دسامبر دوباره خواهیم دید".

 

دیدگاه‌ها