کد خبر : 1646612 | 08 آبان 1398 ساعت 17:14 | 26.1K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر و تعریف و تمجید از جانشین پوگبا

اوله گنار سولسشر در مصاحبه جدید خود فِرِد را جانشین پوگبا در ترکیب یونایتد عنوان کرد و به تمجید از او پرداخت.

سولسشر و تعریف و تمجید از جانشین پوگبا

به گزارش "ورزش سه"، فصل برای پل پوگبا خوب شروع نشد و در ادامه، دو مصدومیت متوالی باعث شده تا هفته ها به دور از میادین باشد. ستاره فرانسوی که تابستان قصد جدایی از منچستر و پیوستن به رئال مادرید را داشت، در نهایت به هدف خود نرسید و با مخالفت سران یونایتد ماندنی شد. او که به نظر می رسید هفته گذشته قادر به همراهی شیاطین سرخ باشد، به دلیل یک مصدومیت دیگر باید یک ماه اضافه تر به دور از میادین باشد.

 

 

1423768

 

 

اوله گنار سولسشر که به نظر می رسد پوگبا را در پنجره بعدی نقل و انتقالات دور از یونایتد می بیند، در مورد غیبت او گفت:« صحبت از بازیکنی که برای مدت طولانی قادر به همراهی تیم نیست، جای توجیه ندارد. چون که او را در اختیار نداریم و فعلا باید صبر کنیم تا به فرم خوب خودش برسد. در چنین شرایطی پوگبا می تواند به ما کمک کند.

تا آن روز ما باید به جلو حرکت کنیم. فرد(بازیکن برزیلی) جانشین پوگبا در ترکیب ثابت است و خیلی هم عالی کار کرده است. او بازیکن باکیفیتی است و بسیار به ما کمک خواهد کرد. هم فرد و هم آندیاس بازیکنان برزیلی ما نقش مهمی در تیم دارند. کار خودشان را انجام می دهند و بیشترین توان شان را می گذارند.»

 

اخیرا ملاقات بین پوگبا و زیدان در دبی بر شایعات جدایی ستاره فرانسوی قوت بخشید و به نظر، منچستری ها در حال آماده کردن خود برای از دست دادن پوگبا هستند.

 

 

 

دیدگاه‌ها