کد خبر : 1646138 | 06 آبان 1398 ساعت 11:47 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

یان رایت:

ژاکا باید از هواداران آرسنال عذرخواهی کند

یان رایت، اسطوره باشگاه آرسنال، معتقد است که گرانیت ژاکا باید به خاطر رفتارش در بازی دیشب این تیم مقابل کریستال پالاس از هواداران آرسنال عذرخواهی کند.

ژاکا باید از هواداران آرسنال عذرخواهی کند

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال دیشب و در حالی که با دو گل از کریستال پالاس پیش بود، در نهایت با نتیجه تساوی 2-2 متوقف شد تا به رتبه پنجم جدول سقوط کند. در جریان دیدار دیشب و پس از گل تساوی کریستال پالاس، اونای امری تصمیم به تعویض گرانیت ژاکا گرفت؛ تعویضی که با واکنش عجیب این هافبک سوئیسی همراه بود و او در حالی که تیمش به زمان برای زدن گل پیروزی احتیاج داشت کاملا آرام و با خونسردی زمین مسابقه را ترک کرد. این اتفاق با اعتراض شدید هواداران آرسنال همراه بود. آن ها به شدت از این رفتار ژاکا عصبانی به نظر می رسیدند. ژاکا نیز پس از این تعویض با عصبانیت راهی رختکن شد.

 

1446903

 

این حرکت ژاکا با واکنش های تندی همراه بوده است. یان رایت، بازیکن دهه 90 باشگاه آرسنال، نیز در این باره گفت:" من دوست ندارم که هیچ بازیکنی هو شود. این اتفاق می تواند برای هر کسی ناخوشایند و ناراحت کننده باشد. ژاکا کاپیتان تیم است و هواداران انتظار داشتند که او سریع تر زمین را ترک کند. قبل از این اتفاق هم دیده بودم که او تعویض شود و به سرعت از زمین خارج شود. دلیل کار دیشب او را نمی دانم.

 

ژاکا در چهار سال حضورش در آرسنال تعداد زیادی بازی خوب برای این تیم انجام نداده است و حالا این شکل رفتارها را هم انجام می دهد. او باید از هواداران عذر خواهی کند. رفتارهای او در بازی مقابل کریستال پالاس اصلا در شان یک کاپیتان نبود."

 

دیدگاه‌ها