کد خبر : 1646145 | 06 آبان 1398 ساعت 12:20 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

شب درخشان مهاجمین PSG در پاریس

مثلث تهاجمی پاریس، بدون نیمار می‌درخشد

پاری سن ژرمن با پیروزی درخشان 4-0 بر مارسی در دربی بزرگ فرانسه نشان داد که یکی از قوی‌ترین خطوط تهاجمی حال حاضر فوتبال اروپا را در اختیار دارد.

مثلث تهاجمی پاریس، بدون نیمار می‌درخشد

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن دیشب در حالی در دربی بزرگ فوتبال باشگاهی فرانسه، لوکلاسیک، به مصاف رقیب سنتی‌اش مارسی رفت که نیمار را در ترکیب نمی‌دید اما PSG با ترکیب سه نفره دی‌ماریا، ایکاردی و امباپه در خط حمله در این بازی نشان داد که یکی از پرقدرت‌ترین خطوط تهاجمی حال حاضر فوتبال اروپا را در اختیار دارد. دو مهاجم این تیم ایکاردی و امباپه در این بازی دبل کردند تا قدرت خط حمله تیم‌شان را به رخ حریفان اروپایی بکشند.

 

پاری سن ژرمن هر چهار گل خود را در نیمه اول به ثمر رساند. ایکاردی در دقایق 10 و 26 و امباپه در دقایق 32 و 44 برای PSG گلزنی کردند و دی‌ماریا دیگر مهاجم این تیم هم در این بازی دو پاس گل به دو مهاجم دیگر و هم‌تیمی‌اش داد تا شب درخشان خط حمله پاری سن ژرمن کامل شود.

 

1446913

 

روند گلزنی PSG توسط ایکاردی، مهاجم سابق اینتر آغاز شد. او که به دربی‌های بزرگ شهر میلان، دلا مادونینا، عادت دارد در دقیقه 10 پاس گل عالی دی‌ماریا را وارد دروازه مارسی کرد تا رسیتال زیبای مهاجمین پاریسی آغاز شود. در دقیقه 26 ستاره آرژانتینی دومین گل خود را به ثمر رساند تا PSG از حریف سنتی خود زهر چشم بگیرد. ایکاردی در این بازی دقیق و فرصت‌طلب بود و این همان کیفیتی است که کادر فنی پاری سن ژرمن از او انتظار دارد.

 

1446912

 

در دقیقه 32 بازی بار دیگر نوبت به دی‌ماریا رسید تا این بار توپ را در اختیار امباپه قرار دهد و پاریس سومین گل خود را وارد دروازه مارسی کند. بعد از نیم ساعت دیوانه‌وار اولیه سرعت بازی تا حدودی کاهش پیدا کرد ولی روحیه تسلیم‌ناپذیر امباپه که تا آخرین دقیقه نیمه اول به دوندگی‌های بی‌امان خود ادامه می‌داد باعث شد او در دقیقه 44 بار دیگر فرصتی عالی بدست آورده و دومین گل خود و چهارمین گل تیمش را به ثمر برساند.

 

1446836

 

پاری سن ژرمن دیشب بدون نیمار و کاوانی با مثلث جدید خط حمله خود دی‌ماریا- ایکادری- امباپه نشان داد که می‌تواند برای هر حریفی در اروپا خطرساز شود و زنگ خطر را برای رقبای خود در لیگ قهرمانان اروپا به صدا درآورد.

 

 

دیدگاه‌ها