کد خبر : 1646162 | 06 آبان 1398 ساعت 13:35 | 32.6K بازدید | 0 دیدگاه

دکتر بیژن سه‌گانه تراکتور و استقلال را کامل می‌کند

حساس ترین بازی این هفته لیگ برتر در شهر تبریز بار دیگر به داوری از همدان سپرده شد، مردی که در سال های گذشته بارها این تجربه را کسب کرده است.

دکتر بیژن سه‌گانه تراکتور و استقلال را کامل می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز بیژن حیدری باید یکی از حساس ترین در عین حال سرنوشت سازترین بازی های دوران داوری خود را قضاوت کند، جایی که تراکتور زخم خورده از اولین شکست فصل مقابل استقلالی قرار می گیرد که با بردهای متوالی و فراموشی روزهای تلخ ابتدای فصل برای رسیدن به چهارمین برد متوالی گام به دیار سهند می گذارد. قطع به یقین سوت های بیژن حیدری در این بازی مهم می تواند سرنوشت ساز باشد، جایی که مسیر دو مدعی اصلی این فصل با قضاوت داور همدانی متفاوت پیش خواهد رفت.


 حساسیت های حاکم بر بازی تراکتورسازی با استقلال در هفته هشتم لیگ برتر به قدری بالاست که انتخاب بیژن حیدری برای قضاوت این جدال آن هم برای سومین بار در سال های گذشته بار دیگر او را در تیررس اخبار قرار داده است.


بیژن حیدری در لیگ شانزدهم جدال تراکتورسازی با استقلال در تبریز را سوت زد که این مصاف به سود میزبان به پایان رسید اما در لیگ هفدهم وقتی این قضاوت دوباره در تهران به این داور سپرده و بازی در نهایت به سود استقلال تمام شد تا از این حیث دو طرف به تساوی برسند.

 

1446946


*بیژن حیدری در تمام سال هایی که در سطح اول فوتبال ایران سوت زده 17 بازی داور بازی های  تراکتور شده است که ماحصل آن 8 برد، 2 مساوی و 7 باخت برای تبریزی ها بود. 


*این پزشک همدانی ده مسابقه هم برای استقلال سوت زده که 4 برد، 3 مساوی و 3 باخت حاصل کار او برای آبی های پایتخت بود. 


انتخاب بیژن حیدری برای قضاوت مهم ترین بازی استقلال در این روزها با اعتراضاتی از سوی طرفداران این تیم در فضای مجازی روبرو شده است به خصوص که آبی ها چندان خاطرات خوشی از حضور حیدری در بازی های مهم ندارند از جمله قضاوتی که بیژن حیدری در دربی پایتخت داشت و با شکست استقلال در مصاف با رقیب سنتی توام بود.

دیدگاه‌ها