کد خبر : 1646185 | 06 آبان 1398 ساعت 15:13 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

لایک جنجالی لاکازت علیه امری و ژاکا

شرایط در آرسنال خوب پیش نمی رود و تساوی 2-2 خانگی روز گذشته مقابل پالاس انتقادات را شدت بخشید.

لایک جنجالی لاکازت علیه امری و ژاکا

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال خیلی زود با دو گل سوکراتیس و داوید لوئیز از پالاس پیش افتاد اما میهمان در نیمه اول فاصله را به یک گل کاهش داد و در نیمه دوم نیز با زدن گل تساوی آب سردی روی هواداران حاضر در ورزشگاه ریخت. توپچی ها دیگر نتوانستند به بازی برگردند و در نهایت دو امتیاز خانگی حساس از دست رفت.

 

 

1446903

 

 

نیمه دوم در صحنه تعویض گرانیت ژاکا او که با سوت های اعتراضی و فریادهای اعتراضی هواداران مواجه شده بود، با آنها تنش لفظی پیدا کرد. اتفاقی که حواشی زیادی به دنبال داشت.

امری در مورد این حرکت ژاکا گفت:« واکنش گرانیت ژاکا بعد از تعویض؟ از نظر من ژاکا اشتباه کرده است. اما ما باید آرام بمانیم و در مورد این واکنش با او صحبت کنیم. ما در حال کار کردن با باشگاه و بازیکنان برای بهبود شرایط هستیم.»

 

 

1446976

 

 

تروپز یکی از هواداران متعصب باشگاه آرسنال در اینستاگرام خود و پس از بازی نوشت:« متاسفم که به جایی رسیده ایم که بازی برده برابر تیمی مثل پالاس را در خانه از دست می دهیم. اونای امری من تا الان از تو حمایت کرده بودم ولی دیگر کافی است. همچنین حرکت گرانیت ژاکا من را آزرده خاطر کرد. دیگر دوست ندارم او را با پیراهن تیمم ببینم.»

 

نکته عجیب لایک الکسلاندر لاکازت ستاره فرانسوی آرسنال به این پست انتقادی بود. پستی که بر ضد اونای امری و ژاکا نوشته شده بود تا به این ترتیب بر آتش حواشی اضافه شود. لاکازت با اونای امری از فصل گذشته اختلافاتی دارد و معتقد است باید همیشه در ترکیب ثابت قرار بگیرد. امری با این قضیه مخالفت است.

 

 

 

دیدگاه‌ها