کد خبر : 1646227 | 06 آبان 1398 ساعت 18:40 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

امری در بحران؛ مرد اسپانیایی ونگر نمی شود

اونای امری، سرمربی آرسنال، پس از اتفاقات و حواشی اخیر حالا خود و تیمش را در یک بحران بزرگ می بیند.

امری در بحران؛ مرد اسپانیایی ونگر نمی شود

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال دیشب و در حالی که با نتیجه 2-0 از کریستال پالاس پیش بود، در نهایت با نتیجه تساوی 2-2 متوقف شد تا انتقادات زیادی به سمت اونای امری روانه شود. ادامه نتایج ضعیف آرسنال فضایی مسموم را در ورزشگاه امارات ایجاد کرده است.

هواداران آرسنال کاملا از اونای امری ناامید شده اند و معتقد هستند که شرایط این تیم با سال های آخر حضور ونگر روی نیمکت آرسنال تفاوتی نکرده است. همچنین گرانیت ژاکا، هافبک سوئیسی آرسنال، نیز در بازی دیشب پس از تعویض شدن  رفتار بسیار عجیب و زننده ای از خود در قبال تماشاگران نشان داد؛ اتفاقی که باعث ایجاد یک فضای سمی و عصبی در ورزشگاه امارات شد. آرسنال گل تساوی را خورده بود و رفتار عجیب ژاکا نیز به عصبانیت هواداران آرسنال اضافه کرد.

 

تصمیم امری برای انتخاب ژاکا به عنوان کاپیتان آرسنال کمی جسورانه بود چرا که این تصمیم پیش از این مورد استقبال هواداران آرسنال قرار نگرفته بود. رفتار عجیب او پس از تعویض نیز باعث شد خشم و نفرت هواداران آرسنال نسبت به او بیشتر شود. ژاکا پیش از این در قبال اعتراض هواداران آرسنال کاملا حرفه ای عمل کرده بود اما این بار شرایط متفاوت بود و رفتارهای تحریک آمیز این هافبک آتش به جان آرسنالی ها انداخت.

 

 

1446789

 

 

آرسنال گل دوم و تساوی را دریافت کرده بود و نیاز داشت که برای زدن گل پیروزی به بازی سرعت ببخشد اما ژاکا خلاف این موضوع عمل کرد و کاملا آرام و با تعلل به سمت بیرون زمین آمد؛ رفتاری که حقیقتا غیر حرفه ای به نظر می رسید. ژاکا پس از خروج از زمین با عصبانیت راهی رختکن شد. او قطعا یک انسان است اما حرکت او به عنوان یک کاپیتان کاملا احمقانه و غیر قابل قبول بود. این رفتار ژاکا تنها باعث ایجاد اختلاف بیشتر بین مدیران، بازیکنان، مربیان و هواداران تیم شد.

 

امری باید سریعا این رفتار بحث برانگیز ژاکا را مورد بررسی قرار دهد. انتخاب ژاکا به عنوان کاپیتان آرسنال انتقادات زیادی را به سمت سرمربی اسپانیایی روانه کرده است. پیش از این نیز کنار گذاشتن مسعود اوزیل توسط امری باعث ایجاد فشار های زیادی روی او شده بود. 

 

 

1447019

 

 

یک 90 دقیقه بسیار سخت در بازی دیشب برای اونای امری رقم خورد. فشارها به خاطر نتایج ضعیف آرسنال، عدم استفاده از اوزیل، کاپیتانی ژاکا و...
شاید اگر درخشش دو مدافع میانی آرسنال یعنی سوکراتیس و لوئیز نبود و اگر آن ها در دقایق ابتدایی برای توپچی ها گلزنی نمی کردند، شرایط بدتر از این ها نیز می شد.

کریستال پالاس در بازی دیشب با پنالتی میلیوویچ و ضربه سر جردن آیو به دو گل رسید تا یک امتیاز لذت بخش را از امارات به خانه ببرد. هر چند که سوکراتیس اعتقاد داشت وی ای آر لطمه زیادی به آرسنال زده است اما این موضوع شاید بیشتر شبیه یک بهانه باشد تا علت تساوی ناامید کننده مقابل کریستال پالاس!

شکی نیست که امری حالا وارد یک بحران بزرگ شده است. او برای کسب نتایج فوق العاده پس از آرسن ونگر به آرسنال آمده بود تا اوضاع را تغییر دهد اما تا کنون شرایط به شکل دیگری پیش رفته‌اند. به نظر می رسد که ناهنجاری و بی نظمی ها در آرسنال تغییر نکرده است. آن ها بعضی روز ها غیر قابل مهار هستند و در برخی مواقع دیگر پر اشتباه و بی اثر. همان اتفاقی که در زمان ونگر نیز رخ می داد.

 

 

1439237

 

 

این هفته همه چیز برای آرسنال نا امید کننده  پیش رفت. از شکست مقابل شفیلد تا پیروزی سخت مقابل تیم نه چندان قدرتمند ویتوریا گیمارش و تساوی بد مقابل کریستال پالاس.

مشکل اصلی امری نداشتن یک استراتژی خاص است. اتفاقی که در اواخر حضور ونگر نیز رخ داده بود. حال تنها باید منتظر هفته های آینده ماند و دید که آیا امری در بازگرداندن آرسنال به اوج موفق خواهد بود یا داستان او و آرسنال خیلی زود به پایان خواهد رسید.

 

 

1445885

دیدگاه‌ها