کد خبر : 1646237 | 06 آبان 1398 ساعت 19:41 | 50.8K بازدید | 0 دیدگاه

آرسنال هم با گزینه نهم خود توافق کرده!

دیلی میل در گزارشی مدعی شد اونای امری در بین گزینه های اول هدایت آرسنال جایی نداشته است.

آرسنال هم با گزینه نهم خود توافق کرده!

به گزارش "ورزش سه"، حدود یک سال و نیم قبل بود که آرسن ونگر، سرمربی شهیر فرانسوی بعد از دو دهه فعالیت روی نیمکت آرسنال از این تیم جدا شد و اونای امری هدایت این تیم لندنی را بر عهده گرفت. اما به نظر می رسد مدیران آرسنال پیش از توافق با اونای امری، دنبال گزینه های دیگری بوده اند که با آنها به توافق نرسیده اند.

 

1445177

 

مکس آلگری، میکل آرتتا، تیری آنری، خولن لوپتگی، رالف رانگنیک، خورخه سامپائولی، پاتریک ویرا و آنتونیو کونته در لیست مورد نظر آرسنال برای هدایت این تیم حضور داشتند، اما مدیران این باشگاه در نهایت موفق به توافق با آنها نشده و اونای امری را جذب کردند. البته نام هایی چون ادی هوو، مائوریتسیو ساری و برندان راجرز نیز حول نیمکت آرسنال شنیده شد، اما مذاکره ای با آنها صورت نگرفته است.

 

حالا و با توجه به نتایج نه چندان خوب هفته های اخیر، جایگاه اونای امری روی نیمکت آرسنال چندان مساعد نیست و بعد از تساوی دیشب برابر پالاس، اخباری در مورد احتمال اخراج او در صورت ادامه این روند مطرح شده است.

 

چندی قبل نشریات انگلیسی فاش کردند اگر اونای امری در پایان فصل موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان نشود، از آرسنال جدا خواهد شد و توپچی ها در حال حاضر در رتبه پنجم جدول لیگ برتر قرار دارند.

 

دیدگاه‌ها