کد خبر : 1646242 | 06 آبان 1398 ساعت 20:19 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

چرخش شوت کریمی سورپرایزم کرد؛

ده خسوس: چیزی نمی‌دانند و حرفِ اشتباه می‌زنند

دروازه‌‌بان تیم فوتبال پارس جنوبی جم می گوید که فراز کمالوند از آنها خواسته تا نتیجه دیدار برابر استقلال را فراموش کنند.

ده خسوس: چیزی نمی‌دانند و حرفِ اشتباه می‌زنند

فرناندو ده خسوس گلر تیم فوتبال پارس جنوبی جم در رابطه با دیدار برابر استقلال که با شکست 2 بر صفر این تیم همراه شد، اینگونه حرف هایش را با "ورزش سه" آغاز کرد: خب دیدار برابر استقلال بازی بسیار سختی بود که هوای بارانی آن را سخت تر هم کرده بود. می دانستیم که آنها در 15 دقیقه ابتدایی فشار مضاعفی روی دروازه ما وارد می کنند. استقلال جلو آمد و تیم ما به خوبی آنها را مدیریت کرد. این همیشه سخت است؛ بازیکنان ما به خوبی در خط دفاعی سازمان یافته بودند و استقلال شروع به زدن شوت های ریسکی از راه دور کرد و این شوت ها با چرخشی که داشتند، من را سورپرایز کردند.

 

او در مورد واکنشی که روی گل اول بازی داشت که ناموفق بود، بیان کرد: قبل از اینکه این توپ در لیگ استفاده شود، گفته بودم که این توپ از موادی ساخته شده که دروازه بان ها باید خیلی مراقب باشند، چرا که وقتی توپ از راه دور به سمت دروازه شوت می شود، این توپ و موادی که در آن به کار رفته، مسیر آن را تغییر می دهند. البته من همچنان برای انجام واکنش زمان داشتم، اما با توجه به سرعت و چرخشی که توپ پیدا کرده بود، این زمان کافی نبود.
خسوس در رابطه با گلی که دریافت کرد و حرف هایی که در مورد عمدی گل خوردن او در برخی صفحات مجازی رد و بدل می شد، تاکید کرد: فوتبال شوق و اشتیاق زیادی میان مردم ایجاد می کند و در نهایت مردم با احساساتشان رفتار می کنند. چیزهای اشتباهی در مورد من گفته شد، بدون اینکه از داستان من چیزی بدانند. اگر این مردم می خواستند به صورت مستقیم به داوری که سه صحنه اشتباه بر علیه تیم ما سوت زد، حرف بزنند، آیا این حرف ها پیروزی را به ما می داد؟


از ده خسوس در مورد جایگاه پارس جنوبی در جدول پرسیدیم. این تیم در پایان هفته هشتم با 7 امتیاز در رتبه 13 ام جدول رده بندی قرار دارد. خسوس در این رابطه گفت: در واقع ما نتایجی که مورد انتظارمان بود را کسب نکردیم، اما همچنان در مسابقات حضور داریم.

 

دروازه بان برزیلی و بلندقامت تیم فوتبال پارس جنوبی جم در رابطه با دیدار بعدی این تیم برابر سپاهان و اینکه آیا می توانند مقابل این تیم گلزنی کنند، عنوان کرد: ما مربی بسیار خوبی داریم که پس از دیدار برابر استقلال از ما خواست تا نتیجه ای که به دست آوردیم را فراموش کنیم. این هفته هم مربی ما در حال کار کردن روی نقاط ضعف تیم بوده است و من معتقدم در شهر جم با حمایتی که هواداران از ما می کنند، ما همه چیز برای انجام یک بازی بزرگ در اختیار داریم.

 

دیدگاه‌ها