کد خبر : 1646256 | 06 آبان 1398 ساعت 22:52 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

آلوارو رکوبا:

کونته به قهرمانی سری آ نیاز دارد

آلوارو رکوبا، ستاره اروگوئه‌ای سابق اینتر، معتقد است در صورتی که آنتونیو کونته نتواند با اینتر به قهرمانی سری آ دست پیدا کند، عملکردش با اسپالتی هیچ تفاوتی نخواهد داشت.

کونته به قهرمانی سری آ نیاز دارد


به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس ابتدای هفته در خانه لچه با تساوی ۱-۱ متوقف شد. از دست دادن امتیاز توسط یوونتوس این فرصت را به اینتر می داد که با پیروزی در مقابل پارما به صدر جدول سری آ بازگردد اما این اتفاق رخ نداد و شاگردان آنتونیو کونته در سن سیرو با تساوی ۲-۲ مقابل پارما متوقف شدند. با تساوی دو تیم یوونتوس و اینتر تغییری در صدر جدول سری آ ایجاد نشد.

 

1441684

 

آلوارو رکوبا ستاره سابق و اروگوئه ای باشگاه اینتر معتقد است یوونتوس ترکیب به مراتب بهتری را نسبت به اینتر در اختیار دارد اما با این وجود آنتونیو کونته به شدت به قهرمانی در سری آ با اینتر نیاز دارد. او گفت: " در مقطع کنونی ترکیب اینتر با یوونتوس قابل مقایسه نیست. اینتر در حال حاضر در دو تورنمنت بسیار طاقت فرسا شرکت می کند و قطعا بازیکنان این تیم خسته خواهند شد. یوونتوس دارای ترکیبی با گستردگی زیاد است و همین موضوع می‌تواند در طول ۳۸ هفته تاثیر زیادی روی روند هر تیمی بگذارد. برای مثال چند روز پیش الکسیس سانچز دچار مصدومیت شد و اینتر اسپوزیتو و پولیتانو را جایگزین او کرد اما قطعاً مشخص است که این دو نفر کیفیت سانچز را نخواهند داشت. با همه اینها اگر کونته نتواند با اینتر به قهرمانی سری آ برسد، از نظر عملکرد هیچ تفاوتی با لوچیانو اسپالتی نداشته است."

 

دیدگاه‌ها