کد خبر : 1646263 | 06 آبان 1398 ساعت 23:29 | 44.3K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت عجیب تیم نفت در فرودگاه اهواز!(عکس)

اعضای باشگاه صنعت نفت پس از 9 ساعت بلاتکلیفی در فرودگاه اهواز، دقایقی قبل به هتل رسیدند.

وضعیت عجیب تیم نفت در فرودگاه اهواز!(عکس)

به گزارش ورزش سه ، اعضای باشگاه صنعت نفت قرار بود امروز برای دیدار با نساجی در هفته نهم رقابت‌های لیگ از اهواز به ساری سفر کنند و سپس با اتوبوس مسافت کوتاه ساری تا قائمشهر را طی کنند که اتفاقات عجیب و غریب در این روز برای شاگردان اسکوچیچ افتاد.

 

آنها که از ساعت 16 در ورزشگاه حاضر بودند و قرار بود ساعت 16:50 دقیقه پرواز انجام شود، به دلیل شرایط آب و هوایی تاخیر در این پرواز اعلام شد. آنها که در سالن انتظار حضور داشتند با بالا آمدن آب در این سالن، سالن را ترک کردند و سپس از سمت فرودگاه پروازهای خارجی خود را به هواپیما رساندند.

 

اعضای باشگاه صنعت نفت نزدیک به دو ساعت در هواپیما بودند اما شرایط جوی اجازه نداد تا پرواز انجام شود و سپس هواپیما را ترک کردند و در نهایت ساعت 22 به آنها اعلام شد که پرواز لغو شده است.


از ساعت 22 تا کنون اعضای باشگاه صنعت نفت، تاکسی برای رفتن به هتل نیشکر پیدا نکرده اند و قرار شده تا یک مینی بوس از طرف هتل به فرودگاه اهواز برود و آنها را به هتل منتقل کند.

 

مسئولین باشگاه صنعت نفت در تلاش هستند تا برای فردا، بلیط هواپیما به تهران را مهیا کنند تا سپس از تهران با اتوبوس به قائمشهر بروند و برای دیدار با تیم نساجی آماده شوند. قطعا این وضعیت و خستگی بیش از اندازه روی عملکرد بازیکنان صنعت نفت تاثیرگذار است و باید دید دراگان اسکوچیچ که تیمش نتایج درخشانی گرفته برای این دیدار چه سیاستی به خرج می دهد تا روحیه بازیکنانش را بالا بکشد.

 

دیدگاه‌ها